geen verschijnselen dat maakt me bang

Hallo,

Ik herken het probleem, had zelf ook een test gedaan en deze was positief, alleen had ik ook nergens last van!
De eerste controle bij de vk was alleen kennismaking en  ze wilde wat medische gegevens weten,  omdat ze dan toch nog niet het hartje kunnen horen moest ik wachten op mijn eerste echo en dat duurde lang na mijn idee! Na 11 weken werd het ook tijd dat ik de echo kreeg want ik geloofde er niet zo meer in en toen de echo wat een opluchting ik zag ons kleintje voor het eerst ik was overtuigd Hahahahahaha. Nog steeds heb ik nergens last van alleen mijn buik is mega gegroeid.
Maar ik kan nu wel genieten van de zwangerschap omdat ik het nu met eigen ogen gezien heb!!!!

Ik zou zeggen heb even geduld en je zult snel overtuigd zijn

Gr. Leen 25 jaar. Zwanger van de eerste  (bijna 18 weken)
 
hoi lilly,
Bij de eerste had ik ook totaal nergens last van, alleen wat pijnlijke borsten. Verder kon ik nergens aan merken dat ik zwanger was, test was het bewijs. maar verder geen kwaaltjes, dus ik zou zeggen wees blij. Bij de eerste echo met twaalf weken kreeg ik pas het besef dat ik zwanger was.
Nu zwanger van de tweede idem dito, moet nog 2 daagjes wachten en dan mogen we eindelijk naar de verloskundige.
groetjes
 
Hallo,

Ja, ik ken je gevoel wel. Ik ben nu 5,5 weken zwanger van de eerste en ik voel ook niets speciaals. Ik heb enkel last van vermoeidheid maar voor de rest, geen misselijkheid, geen speciale borsten,.... 7 juni hebben we een afspraak bij de gyneacoloog (gaat zo in België) voor de eerste echo omdat wij via het kunstmatige circuit zijn moeten gaan. Hopelijk kunnen we dan het hartje zien kloppen en wordt het wat realistischer.
Ik vind dit alleen moeilijk omdat je het soms gewoon vergeet en dan moet je wel opletten met wat je eet en dat ik onze twee poezen met rust laat.
Maak je dus maar niet teveel zorgen, er zijn er nog meer zoals jij en veel succes met je zwangerschap! Geniet ervan!

Groetjes,
Nina
 
lieve meiden,

het is inderdaat heerlijk als je nergens last van heb, ik mag ook eigenlijk niet klagen. ik zie daarom ook al uit naar 13 juni ik denk dat ik het dan ook pas echt ga beseffen. wel heb ik sinds 2 dagen het idee dat mijn onderbuik wat strakker staad maar dat kanik me ook inbeelden. meiden veel geluk bij jullie zwangerschap.

gr lilly
 
Ik heb ook geen echte zwangerschapsverschijnselen gehad in de eerste 16 weken (ongeveer). In het begin had ik alleen wat pijn aan mijn banden wat me wel wat verontrustte want het leek op ongesteldheidspijn. Pas bij een week of 16 kreeg ik de typische zwangerschapskwaal dat ik geen vlees meer kon bakken zonder misselijk te worden en opeten was nog wel het allerergst. Gelukkig is ook dat overgegaan. Ik ben nu 27+2 en voel me nog steeds goed. Ik heb nu alleen maar last van wat brandend maagzuur en af en toe kramp in mijn kuiten of tenen. Maar daar is nog wel mee te leven hoor! Veel succes bij de rest van je zwangerschap en maak je niet TE druk want dat is helemaal niet goed voor je!

Groetjes ,
Miranda
 
Terug
Bovenaan