geen verschijnselen

Hallo allemaal,
Ben nu bijna 1 week overtijd, heb al een test gedaan = positief! Joepie, ik ben zwanger! Alleen, ik heb geen verschijnselen; geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid enz. Is dit normaal?? Moet ik nu opnieuw een test doen? Moet ik naar de dokter of verloskundige? Ik voel me dus niet zwanger, en ik wil juist zo blij zijn en dat kan ik niet. Hebben meer meiden dit gehad. Misschien moet ik er wel gewoon blij mee zijn, maar toch...
Kan iemand mij een antwoord geven? groetjes
 
Hoi,

Geen zorgen maken en geniet ervan zolang het duurt, de bijverschijnselen komen vanzelf, en als je test positief zegt kan het niet missen want dan het het het zwangerschapshormoon in je bloed, dus gewoon lekker blij zijn en geniet ervan, gefeliciteerd.

Groetjes Angela
 
Hoi,

Ja verschijnselen zijn wel fijn want dan heb je bevestiging. Ik had het (gelukkig) ook niet, was alleen wat sneller moe en had vreselijke dorst. Dus pas bij 17 weken toen ik de kleine begon te voelen werd het reeler.
 
Nou, lieve meiden, bedankt voor jullie snelle reactie! Ik ben nu weer wat gerustgesteld. Ben ook nog nooit zwanger geweest en het is ook allemaal zo onwerkelijk! Dus ik ben nu gewoon heel blij en ik ga er zeker van genieten. Bedankt...
 
hoi
bij mij begonnen de kwalen ook pas met 8 weken. overgeven enz enz enz.
ben maar blij dat je nergens last van hebt. een vriendin van mij heeft helemaal nooit ergens last van gehad, en heeft een geweldige jongen gekregen. mijn nicht is maandag bevallen van een mooie jongen en heeft ook nooit ergens last van gehad. dus het hoeft niet hoor!
veel plezier met je zw.schap
liefs sandy
 
Ja, en dan te weten dat er veel vrouwen zijn die een paar dagenvoor de te verwachte menstruatie alleen maar op zitten te letten op verschijnselen! Dus zo zie je maar!
 
Terug
Bovenaan