geen verschijnselen

Hoi Anoniem,

Gefeliciteerd!! Ik heb 18 juni een test gedaan en ben gelukkig zwanger.
Maar inderdaad net als jij nergens last van. ( Ben morgen precies 6 week)
Net als jij heb ik ook deze vraag hier neergelegd, omdat je eigenlijk blij bent dat je geen 'lasten'hebt, maar dat je ook juist zo onzeker maakt.

We moeten toch proberen er lekker van te gaan genieten.....enne wie weet wat ons nog te wachten staat!

Groetjes Dianne
 
Wat jij nu schrijft, daar dromen vele vrouwen van. Zwanger zijn zonder klachten. Maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegt.Ik ben al vanaf de eerste dag zo misselijk als wat. Overgeven, draaiende buik enz. Dus ik zou zeggen geniet ervan. En wie weet wat er nog allemaal gaat komen!
 
men zegt dat nadrie maanden de ergste klachten voor bij gaan.
tot drie maanden had ik bij na geen klachten met uitzondering van vermoeidheid met 2 maanden.
nu na drie en halve maand steekt het bij mij de kop op ban af en toe misselijk kokhals neigingen bij bepaalde geuren maar de vermoeiheid neemt af dus toch iets
in iedergeval gefeliciteerd en geniet ze.
 
Nou, wat een hoop reacties. Jullie hebben mij allemaal erg gerustgesteld.
Ondanks dat doe ik volgende week toch nog een keer de test. Gewoon voor de zekerheid. In het ene boek staat dat je dat wel moet doen en in het andere weer niet. Maar ja, is ook een beetje voor de kick denk ik. Ik hoop maar dat ik een probleemloze zwangerschap tegemoet ga en volgend jaar een gezond kindje op de wereld zet. Dit wens ik iedereen toe! Dus allemaal proficiat en wie weet komen we elkaar weer tegen op het forum! Heel veel groetjes van Maartje
en bedankt allemaal!
 
Terug
Bovenaan