geen woorden

Wat valt er dan nog te zeggen... ben er helemaal stil van als ik hoor van zoveel ellende.

Heel veel sterkte!

Liefs Sabien

Lieve vrouw,
Heel veel sterkte.. geef jezelf de tijd
huil je ogen uit kop
maar geef de hoop niet op.
Sterkte.
(bij mij: 2 miskramen en doodgeboren zoon, hielp "zo mooi"van Blof enorm
En ik hou niet eens van Blof..)

liefs Mevanne

Vreselijk als je dit moet meemaken. Dat is het ergste scenario wat je je kan voorstellen.
Blijf er over praten als je die behoefte voelt en zoek steun, want zoiets kan je nooit alleen dragen.
Meid, wat zul je veel tranen hebben. Ik krijg al een heel naar gevoel als ik je bericht lees. Wat lijkt me dat erg zeg.

Een dikke knuffel en ik hoop toch voor je dat er eens een dag mag komen dat je weer kunt lachen, omdat je een prachtig mooi kindje ter wereld hebt gebracht.

Sterkte!

Lieve iedereen,

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties.
Ik zat er op dat moment erg doorheen.
Gelukkig hebben we een geweldige dochter van net 6 alweer, we blijven dus doorgaan met leven.

Morgen naar de gyn. om plan de campagne te maken. Volgens de andere gyn. die ik tijdens de miskraam sprak, is het bij ons misschien zo dat mijn baarmoeder een verkeerd gedeeld embryo niet als zodanig herkend en dus innesteld terwijl dit niet zou moeten. Een paar weken later wordt het dan wel als "fout" herkend en alsnog afgestoten.
Ik heb nl. steeds in dezelfde periode van 6 weken en een paar dagen een miskraam, nooit veel later.

Ik ga morgen vragen of in dat geval IVF een mogelijkheid is. En ondertussen blijven wij er toch ook over nadenken of het niet beter is om met ons 3-tjes door te gaan en nog meer teleurstellingen en stress te vermijden.

Liefs,
Maaike

Terug
Bovenaan