Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ondertussen al 8 maanden geleden, maar mijn libido is nog lang niet wat die was. Vind ik ook niet gek met de slapeloze nachten, nieuwe rol als moeder, echtgenoot, vriendin maar ook gewoon weer werken. En helemaal na 7 weken, toen kwam er voorlopig nog geen polonaise aan mijn lichaam ?
Gemiddelde zit toch op 3 maanden na de bevalling weer seks te hebben. Ik dacht dat het veel eerder dan dat wordt afgeraden.
Ga er vanuit dat het dus nog wel goed komt
Ik vind het knap dat je 3 weken na de bevalling al seks gehad hebt!!
Bij mij was de eerste keer na 7-8 weken. Moest er wel weer even aan wennen ofzo, maar ik vond het erg fijn dat het weer lukte en het voelde ook gewoon goed.
Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb juist tijdens de zwangerschap echt geen zin in seks.. 1-2x in de week zet ik me ertoe, omdat mijn man het mist en het voor hem belangrijk is, maar zelf geniet ik er niet echt van. Dit is echt al sinds dat ik 6 weken zwanger ben, dus 9 maanden is dan echt heel lang...
Dus de één heeft het tijdens de zwangerschap, de ander na de bevalling.. de zin in seks komt vast wel een keer terug!
Het is bij mij in ieder geval na de eerste zwangerschap allemaal weer goed gekomen, en ik ga er vanuit dat dat nu ook wel weer komt. Geduld hebben is lastig
Hier 8 maanden verder en ook hier is het niet zoals het was hoor.
Vins het soms nog vrij pijnlijk net of ik elke keer weer ontmaagd word. En daardoor heb ik dus elke keer weinig zin omdat ik bang ben dat het weer zeer doet.
En vooral zo kort dat jij geleden bevallen bent. Geef het even de tijd en waarschijnlijk komt het vanzelf weer bij de een sneller dan bij de ander