Geen zin meer om zwanger te zijn

Ja die kramp in je kuiten of schenen! dat is echt niet leuk meer, vooral omdat het veelal in de nacht is. ik weet niet of je een bad hebt? Zowel, dan een bad nemen met magnesium vlokken. Helpt hier wel een beetje. 
Hier nog goed en slecht nieuws. Mijn nieuwe bloedverdunners zijn pas in 2025 weer leverbaar. Dus maar genoegen nemen met heel veel jeuk. 
Goede nieuws, net geen bloedarmoede als mijn vitamines braaf inneem moet het goedkomen (wat ik dus nog wel eens vergeet, het is maar goed dat ik nooit aan de pil heb gemogen). 
@Lsh: Ik koop niet eens zwangerschapskleding. Ik heb nog wat van de vorige zwangerschap en de shirtjes die nu naveltruitjes worden.. ach vanaf volgende week heb ik vakantie en daarna aansluitend verlof. This wel goed zo lekker in joggingbroeken en oversizesd t shirts haha. 
 
 
 
Nope,
Ik snap je. En je mag je zo voelen. Neemt helemaal niet weg dat je gewoon super blij bent met je gezonde zwangerschap. Maar soms ben je het gewoon zat.

Ik ben nu 39 weken zwanger van mn eerste kind. Zwanger worden was ff een ding, nu een zwangerschap met serieus NUL complicaties en een gezond en uber beweeglijk kind.

En ik ben het zo zat haha. Maar ook ff dat gewoon de hort op, slapen zonder lichaamspijnen, de dag door zonder ongemakken, misselijk zijn en beroerd voelen. Je wil wat doen maar je wil helemaal niets doen maar van thuis zitten hele dag word je depri maar naar buiten vraagt veel want je hebt teveel druk op je bekken (ik althans). Intiem zijn zonder dat alles zo in de weg zit. En je vriend die heeft wel alle vrijheid?. Same here. Is normaal, ure still a good mom, je bent het gewoon ff zat!
 
[quote quote=10562113]O heerlijk, ik wil ook wel even mee klagen. Gewoon omdat het kan?. Ik ben inmiddels 33+6 zwanger van de tweede en vind het ook echt zwaar. Het slapen is een ramp en dan slaap ik eindelijk, wordt mijn dochter wakker of krijg ik een duwtje van mijn man omdat ik lig te snurken. Dan die kleding die allemaal niet meer zit. Mijn voeten droog ik gewoon niet meer af, omdat zelfs dat teveel moeite kost. Dan de misselijkheid en de pijnlijke plekken en de buik van het schoppen. O ja en al de opmerkingen van vreemde, daar kan ik soms echt slecht tegen. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Waarom willen we ook alweer zo graag zwanger zijn??[/quote]

Dat van snurken zo herkenbaar. Snurkte amper sinds ik zwanger ben, zijn mijn hooikoorts klachten verergerd en omdat hij natuurlijk zo groot is klink ik als een tractor ?????. Merk ook zelf dat ademen soms vermoeiend is vooral tijdens het slapen
 
Terug
Bovenaan