geen zorgen maken?? lastig

Hey iedereen,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik ga morgen inderdaad nog een keer, met ochtend urine en een gevoelige test, testen.
Ben benieuwd. Ben nu zo bang dat ik er rekening mee moet houden dat het misschien fout is gegaan. Heb nu ook buikpijn/kramp namelijk.
Kan het HCG zo snel reageren (afnemen)?

Jullie horen/lezen morgen van me!
 
Hoi starbucks,
wat een vervelende spanning zeg!! Geef de moed niet gelijk op, en mocht je er over in zitten kun je altijd en huisarts bellen en misschien ook de VK wel voor een eerdere echo?!

Ik duim voor je dat het allemaal goed is!!
 
Hey meid,

Ik herken je verhaal, helaas bij mij geen positieve afloop. Ik had een week later ook geen positieve uitslag meer. 3 dagen later kreeg ik een miskraam.
Waren de eerste 2 testen duidelijk? Bij mij licht en ze werden ook niet donkerder.

Zeker in een vroege zwangerschap kan dit voorkomen. Dan ben je wel overtijd maar het vruchtje is al veel eerder afgestorven. Waarschijnlijk is niet goed ingenesteld.

Ik hoop dat het bij jou wel allemaal goed gaat. Maar als je met ochtendurine nog steeds negatief test, zou ik er van uit gaan dat het niet goed is. Het hcg moet normaal gesproken meer worden en niet minder. Minder is altijd een teken dat het niet goed gaat. En dat kan in het begin wel het verschil zijn tussen een positieve test of geen positieve. Later in de zwangerschap heb je zoveel hormonen dat die test nog weken positief uit kan slaan.

Sterkte meid, ik hoop het beste voor je!
 
Terug
Bovenaan