Geen zwangerschapsgym/yoga

Hey allemaal,

Ik weet nou niet of ik aan de schandpaal gehangen moet worden.. maar ik heb helemaal geen zwangerschapsyoga of gym gedaan:S is dit heel erg?

Ik begin me nu een beetje rottig erover te voelen, ik ben nu bijna 32 weken zwanger heeft het nog nut om het te doen?
Liefs

Haha ik doe nu zwangerschapsyoga omdat iederen zegt dat het wel verstandig is....

Ik ben begonnen bij 32 weken en heb nu 2 lessen gehad. Ik heb alleen nog maar geprobeerd mijn lachen in te houden, verder niet..... dus ik heb er nog niets aan gehad. Misschien komt het nog ;-)

Ik had liever zwangerschapsgym gehad maar daar was ik al te ver voor....

Groetjes!

hey meid

Ik heb bij mijn eerste bevalling ook geen gym of yoga gedaan.Mijn verloskundige zei hoe ik moest puffen....ik had dat meteen te pakken, ik kon mijn weeen goed opvangen....7 minuten geperst!
en natuurlijk goed luisteren.....

Nu doe ik aan zwangerschaps-zwemmen en ik moet zeggen dat ik dat iedereen kan aan raden.
Alles weer lekker los en ontspannen en tevens hou ik mijn bekken in vorm.....ideaal!!!

Hoi,

Ik ben met de zwangerschapsgym bezig. Er is een meisje op de club die is over twee weken uitgerekent en we hebben net 2 lessen gehad. je kan je nog snel ff opgeven. Ik moet zeggen het is ff een uurtje ontspannen met je baby en heerlijk over alles rondom je baby bespreken. Maar ook andere info komt aanbod, hoe te puffen, hoe weeen beginnen, gebroken vliezen, persweeen, geboorteplan, ontsluitingsweeen. Dat meisje zal de partner les alleen wel missen, waarsschijlijk. Maar ik denk als je je lekkerder voelt om toch nog bij een cursus aan te sluiten, beter laat dan nooit! Ik heb veel aan de info, maar denk wel dat als het moment daar is, dat je alles op je instinct gaat doen.

Succes en laat nog even weten of je nog iets gaat ondernemen!

liefs krukel!

Hi, ik ben van het aprilforum en inmiddels zwanger van mijn derde. Ik heb ook geen cursus gevolgd. Natuurlijk wel heel veel gelezen. Bij de eerste heb ik het wel geprobeerd, 1 les, maar het was echt niks voor mij. En ik ben twee keer thuis bevallen, het ging allemaal vanzelf. Dus je hoeft je echt niet bezorgd te maken of schuldig te voelen. Uiteindelijk weet je lichaam zelf wel prima wat het moet doen. Wel doe je met zon cursus contacten op, en kun je lekker kletsen met zwangere vrouwen. Maar daar moet je ook maar net behoefte aan hebben.

dankjulliewel voor de adviesen.. ik voel me er gelijk wat geruster over, en ik denk dat ik het zwangerschapszwemmen ga doen.. ik vind zwemmen leuk en het is ontspannend voor de baby denk ik!

Thank you meidenxx

Terug
Bovenaan