Geen zwangerschapsgym/yoga

Ik ben wel naar zwangerschapsgym geweest, maar heb er niets (nou ja.. erg weinig dan...) aan gehad.
Ik weet nu hoe ik moet puffen, maar goed, als je een partner hebt die je bijstaat en verteld dat je normaal moet ademen als je ff vergeet te ademen oid, dan is dat ook voldoende.
Er werd mij ook weinig nieuws verteld, aangezien ik al veel heb gelezen en ook op forums heb gelezen uiteraard!
Ik vond het iig zonde van mijn tijd.

Alleen het zwemmen is nog wel leuk.

hey,

Bij de eerste heb k mezelf met 12 weken opgegeven voor zwangerschapsgym. Door een fout en een drukke tijd kon k pas 6 weken voor de uitgerekende datum terecht. Eenmaal bezig met de cursus d8 ik leuk, maar k beviel 3 weken voor de uitgerekende datum. Dus ik moest idd de partnerles missen, en er viel in de tijd ervoor nog 1 les uit. Al met al heb k dus maar 2 lessen gehad, en k heb er niets aan gehad. Het ging allemaal vanzelf tijdens de bevalling, het enige wat k er van over heb gehouden is het wegpuffen van de weeen op: altijd is kortjakje ziek! Haha!
Nu voel k me wel eens schuldig dat k me niet opgeven heb, maar het komt vast weer wel goed, we hebben altijd de VK nog he!!

Liefs en vertrouw op jezelf!!

ja we doen het dan maar op de oer vrouw manier :) ik heb in ieder geval wel de beslissing genomen om lekker te gaan zwemmen..

1000 MAAL DANK VOOR JULLIE REACTIES

liefs

Hi Kenzi,

Als jij er alle vertrouwen in hebt, dat het goed komt, dan is het toch ook goed? Ik ben wel zwangerschapsyoga gaan doen omdat ik heel erg de behoefte had aan meer informatie rondom de bevalling en speciale oefeningen daarvoor (ik deed al gewone yoga). En ik had 1 of 2 boeken gelezen, nou daar werd ik persoonlijk niet vrolijk van (vooral niet van "duik in je weeen").

Heel veel succes.

Gr. Tamara
februari-mama

Terug
Bovenaan