geen zwangerschapsklachten

<p>Hallo Ladies! ??‍♀️</p><p>Ik heb vrijdag avond een zwangerschaps test gedaan en ben zwanger en heb zaterdag middag ook 1 gedaan ook zwanger. Ben nu 5 weken.</p><p>Alleen heb ik niet echt het gevoel dat ik zwanger ben.</p><p>Heb nergens echt last van alleen beetje gevoelige borsten en geen zin eten. Maar voor de rest voel ik me niet echt zwanger. Heel raar. Zijn er ook anderen die dit hebben of hebben gehad??</p><p>Groetjes Yeliz</p>

Ik zou haast zeggen geniet er nog maar even van ;-) Het is bij iedereen natuurlijk anders. Ik had de eerste 6 weken ook nergens last van. Vanaf 6 weken 's ochtends een niet zo'n lekker gevoel. Vorige week (9 weken) een week lang letterlijk alles wat mn maag inging er net zo hard weer uitgespuugd dat ik nu aan de medicijnen zit om in ieder geval iets binnen te houden...
Hopelijk blijft t je gewoon bespaard en kun je onbezorgd genieten vanje zwangerschap. Het aantal kwaaltjes zeggen niks over de (goede) afloop/verloop van je zwangerschap!

Hi Yeliz,
Als je bij 5 weken nog niet zoveel voelt hoef je denk ik geen zorgen te maken hoor! Bij mij begon het pas vanaf de 7e week en werd het nog iets erger vanaf de 9e week. Overigens had ik wel vanaf het begin gevoelige/pijnlijke borsten, dus eigenlijk klinkt het wel een beetje hetzelfde. Ik zit nu op 10 weken en pas nog een echo gehad, alles prima in orde tot nu toe!

Ik heb helemaal geen last van misselijkheid of andere kwaaltjes gehad. Soms wat minder grote porties kunnen eten, of een beetje opgeblazen gevoel, maar daar bleef het ook wel bij. Niks om je zorgen over te maken. 

Hallo Rosiee,
Dus dan is dat allemaal normaal. Ben opgelucht. Tja het is altijd dat je van iedereen hoort en op tv ziet dat ze misselijk zijn en afknappen op ei. Terwijl ik nog wel ei kan eten.  
Oke nou dan verschilt dat per persoon waarschijnlijk. 

Ik voel ook echt helemaal niks 6,5 week nu. Nu maak ik me extra zorgen omdat ik bijna een week lang helder rood bloed heb verloren. Gelukkig mag ik volgende week dinsdag voor de 1e echo

Terug
Bovenaan