geen zwangerschapsklachten

Geen zorgen! Ik heb mij helemaal niet beroerd gevoeld tijdens mijn zwangerschap! 1 dag zere borsten gehad maar voor de rest me prima gevoeld! Ben nu bijna 20 weken dus maak je niet ongerust! 

Geen zorgen! Ik heb mij helemaal niet beroerd gevoeld tijdens mijn zwangerschap! 1 dag zere borsten gehad maar voor de rest me prima gevoeld! Ben nu bijna 20 weken dus maak je niet ongerust! 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Alleen maar fijn dat je geen kwaaltjes hebt. Ik was al snel onverklaarbaar moe, waardoor ik dacht wel eens zwanger te kunnen zijn. Vanaf week 6 begon het overgeven en nu met week 18 ben ik nog steeds aan het overgeven. Ik ben ontzettend moe, heb hartkloppingen, mijn tepels doen ontzettend pijn en ik heb bekken klachten. Geniet nog maar even van het feit dat je geen klachten hebt :)

Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels 33 weken en heb bijna de hele zwangerschap nauwelijks klachten gehad. Wat vermoeid in het begin maar dat was iedereen met 35+ op de thermometer! 
Inmiddels kan ik inderdaad minder eten, als ik lange tijd in heb gespannen voel ik het en ik merk sinds deze week dat het lichaam sowieso wat meer begint te protesteren en ik wat vermoeider ben maar ik (en ik hoop dat het bij jou ook zo blijft) mag mijn handen dichtknijpen met het verloop! 

Heyyy! Ik ben zelf nu 5.2.. en heb ook nergens last van.. af en toe wat steekjes ( waardoor ik me direct zorgen maak ) dit is mijn 3e zwangerschap in een jaar tijd.. vorige 2 zijn helaas niet goed gegaan.. vandaar dat ik mij nu extra zorgen maak gezien ik bij de vorige 2 ook niks voelde ? hoop zo dat het goed gaat.. over 3 weken eerste echo! Duimennnnnn 

5 weken is nog te vroeg voor klachten! Je piek is vanaf 7 weken dus geniet er nog even van ?.
nu zelf 37 weken en de klachten zoals misselijk en moe zijn weer terug ?

Hallo BenB,
dankjewel! ? naja het is niet dat ik het totaal niet heb maar ik begon me beetje zorgen te maken. Ik heb niet echt dat ik misselijk wordt of chagrijnig ben. In tegendeel ben liever tegen me man ?

Terug
Bovenaan