Geen zwangerschapskwaaltjes.

<p>Goedemorgen allemaal! </p><p>Ik ben bij mijn berekening 6 weken en 5 dagen zwanger.. nu kan het ook 5 weken en 5 dagen zijn. </p><p>Ik ben zo bang dat het niet goed is dit is ons eerste kindje, op het begin nergens last van gehad alleen maar emotioneel en nu soms zere tepels ben soms misselijk maar niet perse in de ochtend en wel erg moe hele dagen door plus last van obstipatie.. </p><p>Geen bloedverlies wel dikke vloed crème. ( sorry voor de details ) Ik heb de verloskundige gebeld maar die zegt dat klachten echter pas in 6,7 weken kunnen komen...en dat het bij iedereen verschilt en ik vertrouwen moet hebben. Ze zegt dat ik niet eerder een echo kan doen en moet wachten tot 4 juni.</p><p>Herkennen jullie dit? Kwaaltjes die niet echt zwanger zijn en toch goed is gegaan met de kleine ??</p><p>Liefs Demi</p>

Hoi demi  
Ik herken dit heel goed. 
Ik ben nu 20 week zwanger en heb vanaf het begin geen enkele zwangerschap kwaaltjes gehad. Ben nooit misselijk o.i.d geweest. Dat maakte mij in het begin ook onzeker  maar het zegt niets. Alles gaat super goed met de kleine. 
Geniet ervan dat je juist nergens last van hebt :) 
En wachten op die eerste echo duurt idd heeeeel lang. 
Liefs Ilona 

Klinkt alsof je wel degelijk last hebt van de bekende kwaaltjes ? misschien niet in het extreme maar dat is alleen maar fijn en wat niet is kan nog komen, zou me niet zo druk maken en geduld hebben tot de echo, succes!

Hi Ilona! 
Dankje voor het snelle reageren. Ja ook niet dus?? Ik maak me dan zo zorgen stom he. Dan ga ik googelen en lees ik allemaal enge verhalen ook geen kwaaltjes en leeg vruchtzakje etc. Wel blijven m’n testen eruit springen teststreep is nog duidelijker dan de controlestreep. 
Nou ja kan niet anders dan afwachten en hopen op het beste. Heel erg bedankt hoor reageren. 
Liefs Demi

Blij mee zijn en op je lichaam vertrouwen! Ik ben heel erg ziek geweest vanaf week 5 of 6, had medcijnen tegen de misselijkheid en het braken wat ietsje holp maar niet genoeg en nu in week 17  begint het  éindelijk wat af te nemen!! Dus geniet van minimale kwaaltjes ;-)

@jillroos @babyintweeduizendachttien
Ook bedankt voor het reageren. Ja wel vaak naar het toilet ook. Was ik nog vergeten haha. Ja ik denk ook blijf vertrouwen maar hebben mis gaan kan het altijd en dan is het moeder natuur geweest je hebt er zelf natuurlijk geen grip op helaas. Ik wacht gewoon tot 4 Juni af. Dan zou het 8 weken zijn ben erg benieuwd. 
Liefs

Ik heb zo erg nergens last van dat ik net zo goed niet zwanger kon zijn, maar ik ben toch echt 15 weken zwanger van een meisje! Ik heb een klein buikje nu en iets grotere borsten, maar nooit moe, misselijk, slechte huid, cravings oid! Hoewel het soms verontrustend is: geniet ervan :)

Hallo!
Ook ik ben nu in mijn 2e zwangerschap erg fit en heb nergens last van.
En misschien is het nu nog wat vroeg om kwaaltjes te hebben.
Maar aan de andere kant geniet er maar van. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.
En ga alsjeblieft niet googlen, daar word je alleen maar onzeker van en bang. Bij twijfel gewoon je verloskundige bellen.
Ik ben nu 11+4 zwanger zonder kwalen en alles gaat goed met de kleine uk.
Groetjes Siska.

Terug
Bovenaan