Geen zwangerschapskwaaltjes.

Hey Demi, 

Same here! Woensdag a.s. zit ik op 6 weken en behalve wat zere borsten eigenlijk geen klachten.. ik maak me er ook enorm druk om, wetende dat het niets uitmaakt.. als het goed zit, zit het goed en zo niet, dan niet (tenminste, dat probeer ik mezelf voor te houden) 
Ik heb 5 juni de eerste echo.. ik stap het liefst in een tijdmachine naar die datum!  ??.
Succes tot de 4e! 

Heyyy demi
Mijn enige zwangerschap kwaaltjes  van begin tot nu (bijna 22 weken)  is alleen honger hebben en pijnlijke borsten.
Ik ervaar het echt als een geluk dat ik zn fijne zwangerschap  heb tot nu toe. Ik kan eten wat ik wil zonder misselijk te worden.   Doen wat ik wil. en de kleine doet het super  goed. En groeit lekker  door.
Ik denk juist als je alleen maar misselijk bent en niks kan eten dat dat nare gevolgen kan hebben voor je zwangerschap en het kindje.
En Mijn buik kwam na week 18 eigenlijk  pas dat maakte me wel onzeker en voelde me niet echt zwanger.  Nu heb ik al wel eenbuik maar nog heel bescheiden  hoor en ik denk nu nu ik heb gezien dat de kleine nog steeds op schema groeit.  Heeeerlijk des te minder hoeft er straks af. Kan gewoon  nog bukken enz en goed staan en lopen . Hopelijk  blijft dit tot het eind. 
Iedere zwangerschap is anders maar hoe minder kwaaltjes hoe beter hoor geloof  mij maar ??

Zo herkenbaar dit, ik ben momenteel 5week6dagen van ons eerste kindje. Ik heb alleen last van gevoelige tepels en zo nu en dan een vlaag van misselijkheid.
Ik moet nog wachten tot 6 juni.. duurt me veel te lang. Ik hoop zo dat alles goed gaat komen! 
Succes met wachten tot je eerste echo!

Lief allemaal voor het reageren. Dan moet ik er maar aan geloven. 
Heb wel sinds een paar dagen last van spierpijn bij m’n lies en loopt door langs m’n been. En nu sinds vanavond bruin verlies..... natuurlijk gegoogled en hoeft niet iets ergs te zijn maar word ik natuurlijk wel bang van pfff... 
We wachten af ben benieuwd of ik morgen nog bruinverlies heb. 
Liefss

Hee. 
Niks om je zorgen over te maken hoor (al snap ik dat wel) 
Ben zelf vandaag 28 weken zwanger van ons eerste kindje. En ik denk sinds een paar dagen pas last van de zwangerschapkwaaltjes zoals dikke voeten en wat vocht vast houden.
tuurlijk ben ik ook wel in de eerste tijd moe geweest maar op het werk was het juist rond december een hectische periode dus wijde ik dat vooral daaraan. 
En in het begin moest ik echt niet aan rijst denk want dan begon ik al te kokhalzen, alleen was ik net voordat ik zwanger was ziek geworden van de rijst. Dus wat wil je?  

Denk ook dat het vooral aan je eigen instelling ligt, er zijn zeker mensen die echt goed ziek zijn van een zwangerschap. Maar als je normaal ook een doorzetter bent heb je grote kans dat je niet veel zal merken van je kwaaltjes?

Ik ben nu 30 weken zwanger en heb ook helemaaaaal geen kwaaltjes, echter bij 24 weken gehoord dat ik zwangerschapsdiabetes heb maar dag is weer een ander verhaal ?

Terug
Bovenaan