gefeliciteerd allemaal!

Voor iedereen die inmiddels bevallen is, gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere eerste tijd. Sterkte met aansterken na de bevalling en hopelijk gaat het goed met jullie allemaal.

Ik ben vandaag precies 39 weken zwanger en had eigenlijk gehoopt dat ook ik inmiddels onze dochter in onze armen had mogen hebben, maar een bevalling laat zich niet plannen zoals velen van jullie ook gemerkt hebben. Ik ben het zwanger zijn ook wel zat, moet er niet aan denken dat ik nog 3 weken door moet lopen (respect voor diegenen die zolang moesten wachten!).
Sinds zaterdagavond heb ik erg last van mijn schaamstreek en gisterenavond had ik regelmatig menstruatie-achtige krampen, maar verder merk ik nog niet zo veel. Mijn vorige bevalling begon met gebroken vliezen en toen heb ik niets geen voorweeen of iets dergelijks gehad, de weeen begonnen 2 uur na het breken van de vliezen en toen is alles snel gegaan. Ik weet dat als ik echt weeen heb dit wel weet, maar ben me nu toch steeds aan het afvragen of het nu al een beetje aan het beginnen is en of het nu doorzet. Als onze meid er donderdag niet is dan gaat de verloskundige in ieder geval kijken of ze kan strippen, ik denk dat ik vandaag maar eens het hart van een ananas ga proberen, baat het niet dan schaad het ook niet toch ?

Groeten,
Karin

jeetje nog iemand. het leek er bijna even op dat iedereen al bevallen was. Ook ik zit hier ongeduldig te wachten tot de kleine komt! vandaag ben ik 40 wk en 1 dag en ik moet zeggen dat gisteren tot best een teleurstelling was. Maar goed we houden nog maar even vol en we gaan genieten van aankomende week met het stralende weer!
Morgen naar de vk en ik hoop dat ze me een keertje willen strippen.

aan alle meiden die al bevallen zijn! GEFELICITEERD!!!! en geniet van jullie mooie kleine wondertjes.

Groetjes
Raya 40wk1dg

wow idd! ik had ondertussen ook een beetje het idee dat ik nog alleen rond liep te dikkebuiken!! iedere x als je hier op het forum komt staat er bijna weer een nieuwe: hoera geboren! op..... en dan denk ik : ik wil ook!!!!!!!!!!!!! ik ben nu 39+2 vandaag, en hoop iedere dag dat het gaat gebeuren... iedere avond als ik ga slapen hoop ik dat het gaat beginnen... maar nee hoor! ik heb al een paar weken elke keer last van mn schaamstreek, net of ik ongesteld ga worden... iedere x hoop ik dat het door gaat zetten, maar nee hoor! wij hebben 2 juli een bruiloft en eerst baalde ik als een stekker dat ik dan ws niet naar de bruiloft zou kunnen, maar nu kan het me allemaal niet meer zo veel schelen... kom er maar uit, dat heb ik liever.... maar beeb geeft nog geen gehoor aan mn smeekbedes.... ik had niet gedacht dat ik het op het eind zo beu zou zijn, maar het is dus wel zo! ik hoop dat ik hier ook snel een topic kan plaatsen met hoera geboren!!

wat een klaagzang hé! echt flauw eigenlijk! maar ik wordt zo jaloers op al die babyfoto's.....

Het is toch niet gek dat we een beetje jaloers zijn. Ik wil ook zo graag onze kleine zien en vasthouden, maar die heeft besloten nog niet te komen. Ik ben vandaag 40 +2.
Tot gisterochtend was ik het eigenlijk nog niet zat (wel een periode gehad hoor). Maar nu mag het echt wel komen, heb zelfs een potje zitten janken. Morgenavond naar de vk ik denk dat ik ook maar ga vragen of ze me niet kan strippen. Ookal lees ik dat dat geen pretje is.
Net alsof al die voorweeen zo fijn zijn. Slaap slecht, en elke keer vraag ik me weer af of het doorzet. En dan word ik om 6.00uur wakker als mijn mannetje eruit moet en dan nog niks. Grrr.

Wel fijn om even van me af te schrijven. Het lucht toch wel op.

We hoeven inieder geval niet heel lang meer op de kleine te wachten. Misschien een paar daagjes/ weekjes.

Liefs,

hier nog 1!vandaag 40 weken!dus kom maar op;)als het maar niet morgen is dan is mijn man jarig,maar ja zul je zien:)
ik hoop dat ze snel komt!!!!

succes iedereen die nog moet!

groetjes nienke

Hier nog eentje,

Ik wilde net een oproepje doen wie er nog meer in spanning zit te wachten, we moeten elkaar maar een beetje steunen vind ik.
Vandaag is bij mij ook 39 weken, en het rommelt ook gigantisch maar zet niet door iedere keer als ik wat voel dan hoop ik dat dat het begin is, maar na een paar uur is het steeds weer stil.

Af en toe moet ik ook een traantje laten omdat ik het even niet meer zie zitten, en dan lees je hier al die baby's worden geboren ( wat natuurlijk geweldig is) maar ik wil ook mijn zoontje zelf vasthouden en knuffelen.
Aan de andere kant besef ik weer dat zwanger zijn zo bijzonder is in je leven en zeker niet veel in je leven zal gebeuren en dat je deze tijd dan ook moet koesteren.

Onze dochter wordt ook langzaam ongeduldig en vraagt meerdere keren wanneer d'r broertje nou komt.

Nou genoeg geklaag...... maar dat hoort erbij nu op het einde denk ik.

Lieve meiden nog veel succes de laatste loodjes lang kan het niet meer duren.
En als jullie willen zeuren laat het gaan hahaha!!!

Liefs Mirella

Hier nog een ongeduldige met een dikke buik...Vandaag 39 weken en 3 dagen. Heb het ook gehad zo langzamerhand. Steeds als ik denk 'zo de koelkast is vol, alles is aan kant, laat maar komen...'dan gaat de dag toch weer voorbij zonder dat er iets gebeurd.

Je kan ook steeds minder doen, heb zo'n beetje koffiegedronken bij alle vriendinnen die af en toe thuis zijn, alles is opgeruimd, vanochtend mijn eigen kledingkast nog wat opgeruimd (alvast de 'winterzwangerschapskleren' eruit gehaald). O ja, vanochtend een kwarktaart gemaakt; je moet toch wat.. En ik krijg steeds meer telefoontjes van collega's enzo 'En hoe is het?'

Hier ook veel gerommel, last van mijn darmen, menstruatieachtige pijntjes maar het zet niet door.

Aan de andere kant denk ik ook wel, een zwangerschap duurt nou eenmaal gemiddeld 40 weken en als je kijkt hoeveel meiden er te vroeg   bevallen zijn, moeten er ook een aantal later bevallen om het gemiddelde weer naar die 40 weken te helpen  en dat zijn wij schijnbaar...

Hier heeft de VK het nog niet over strippen o.i.d. gehad. Moet morgen weer, maar volgens mij wachten ze hier rustig af, als je tenminste geen hoge bloeddruk ofzo hebt.

Sterkte allemaal met wachten! Lekker om af en toe even op het forum mede-wachtenden te treffen.

Hoi dames,

bij jullie ook nog niks geboren?
Ik dacht dat ik al aardig slapeloze nachten had, maar vannacht sloeg echt alles. Ben om 4.00 uur maar opgestaan. Thee gezet, even achter de pc , warme kruik mee naar bed. En toen bleven de voorweeen weg. Heb toen nog een halfuurtje kunnen slapen. Voordat het weer begon.
Als de bevalling vandaag begint ben ik al helemaal op. Ik hoop straks als mijn zoontje nog even gaat slapen ook nog even te gaan. Even bijtanken.

Wat een klaagzang weer hè.

Nou we wachten vanavond de controle wel af wat ze gaat zeggen.

Liefs,

Terug
Bovenaan