nope nog niks... gister is de vk weer geweest, en ze gaat pas strippen vanaf 40 weken... wel logisch eigenlijk, maar dat komt ook niet echt uit... ik ben zaterdag 40 weken en dinsdag komt ze weer voor een controle, maar als het er dan nog niet is wil ik liever niet dat ze stript, want donderdag hebben we een bruiloft waar we hele dag naartoe moeten... dus als het er dan nog niet is dinsdag heb ik nog een kleine kans dat ik er naartoe kan (of een poosje..), maar als ze me gaat strippen zit de kans er dik in dat ik net woensdag ga bevallen ofzo... en dan heb ik zoiets van: heb nu al zo lang gewacht, dan nog maar een paar dagen! maar ik hoop eigenlijk maar dat het gewoon zaterdag komt ofzo... pff lekker tegenstrijdig hé...
ik heb geen last van voorweeen, maar slaap wel ontiegelijk slecht! zo vaak wakker snachts, en om half 5 gaat mn man uit bed, dan slaap ik weer niet tot half 7, dan val ik nog in slaap tot bijv. vanmorgen half 10... ik heb wel de mazzel dat ik nog geen andere kids heb, dus kan dan ook gewoon blijven liggen, maar tis toch niet echt lekker zo...
ik kan wel echt merken dat beeb steeds minder ruimte krijgt. als het beweegt dan voel je het ook gelijk... voor mn gevoel bestaat het kind alleen maar uit voeten en knieen ofzo haha... ik heb aan de zijkant van mn buik een hele beurse plek zitten....
ik vind dit trouwens een heerlijk topic! ff geen verhalen van blije moeders, maar gewoon nog een paar die het zat zijn en die willen dat beeb zsm komt...
zo dat was het weer....
ik heb geen last van voorweeen, maar slaap wel ontiegelijk slecht! zo vaak wakker snachts, en om half 5 gaat mn man uit bed, dan slaap ik weer niet tot half 7, dan val ik nog in slaap tot bijv. vanmorgen half 10... ik heb wel de mazzel dat ik nog geen andere kids heb, dus kan dan ook gewoon blijven liggen, maar tis toch niet echt lekker zo...
ik kan wel echt merken dat beeb steeds minder ruimte krijgt. als het beweegt dan voel je het ook gelijk... voor mn gevoel bestaat het kind alleen maar uit voeten en knieen ofzo haha... ik heb aan de zijkant van mn buik een hele beurse plek zitten....
ik vind dit trouwens een heerlijk topic! ff geen verhalen van blije moeders, maar gewoon nog een paar die het zat zijn en die willen dat beeb zsm komt...
zo dat was het weer....