gefeliciteerd allemaal!

nope nog niks... gister is de vk weer geweest, en ze gaat pas strippen vanaf 40 weken... wel logisch eigenlijk, maar dat komt ook niet echt uit... ik ben zaterdag 40 weken en dinsdag komt ze weer voor een controle, maar als het er dan nog niet is wil ik liever niet dat ze stript, want donderdag hebben we een bruiloft waar we hele dag naartoe moeten... dus als het er dan nog niet is dinsdag heb ik nog een kleine kans dat ik er naartoe kan (of een poosje..), maar als ze me gaat strippen zit de kans er dik in dat ik net woensdag ga bevallen ofzo... en dan heb ik zoiets van: heb nu al zo lang gewacht, dan nog maar een paar dagen! maar ik hoop eigenlijk maar dat het gewoon zaterdag komt ofzo... pff lekker tegenstrijdig hé...

ik heb geen last van voorweeen, maar slaap wel ontiegelijk slecht! zo vaak wakker snachts, en om half 5 gaat mn man uit bed, dan slaap ik weer niet tot half 7, dan val ik nog in slaap tot bijv. vanmorgen half 10...  ik heb wel de mazzel dat ik nog geen andere kids heb, dus kan dan ook gewoon blijven liggen, maar tis toch niet echt lekker zo...

ik kan wel echt merken dat beeb steeds minder ruimte krijgt. als het beweegt dan voel je het ook gelijk... voor mn gevoel bestaat het kind alleen maar uit voeten en knieen ofzo haha... ik heb aan de zijkant van mn buik een hele beurse plek zitten....

ik vind dit trouwens een heerlijk topic! ff geen verhalen van blije moeders, maar gewoon nog een paar die het zat zijn en die willen dat beeb zsm komt...    

zo dat was het weer....

Wat een reacties, dat had ik niet verwacht.. Ik dacht laat ik iedereen in het algemeen even feliciteren en meteen even een beetje van me afschrijven. Het leek er inderdaad op dat vrijwel iedereen al bevallen was.

Hier is het nog wat meer gaan rommelen. Vannacht vanaf 4 uur wat weeen gehad, circa 3 per uur en ik kan ze nog goed wegademen, maar het zet niet echt door. Of zeg maar helemaal niet, het zijn er nu zo'n 2 per uur, dan wel iets sterker dan eerst, maar verder? Wel verlies ik ook redelijk wat slijm, soms met een heel klein vleugje lichtroze. Mijn man heeft onze oudste vandaag naar een vriendin gebracht, dan hoef ik me daar niet druk om te maken. Hij is gewoon gaan werken, logisch, hij kan moelijk samen met mij (enkele dagen, nee toch?) wachten tot het nu echt doorzet. Maar wat doe je zoal als je in afwachting ben tof het doorzet?? Heeft er nog iemand tips? Ik kan me maar moeilijk tot dingen zetten. Ik heb nog wat kunnen slapen, doe wat spelletjes op de pc, kijk wat tv en maak maar weer eens een kopje thee of iets te eten voor mezelf klaar en natuurlijk veel naar de wc.

Grappig was wel dat ik gisterenavond van iemand van de pufclub ook een mail kreeg met de vraag hoe het met iedereen ging en of er al wat beweging was. Daar werd vrij snel door   meerdere meiden op gereageerd dus ook daar nog vele wachtenden..

Nou hopelijk gaat het hier wat doorzetten en gaat het bij jullie ook snel beginnen!

Sterkte

Karin

hahaha.... wat een verhalen zeg, we zitten duidelijk allemaal in het zelfde schuitje en we voelen ons allemaal hetzelfde.
Misschien moeten we een middagje afspreken kunnen we lekker allemaal bij elkaar klagen hahaha!!!
Zal gezellig worden............!!!

Ik bedoel het niet serieus hoor!

Groetjes Mirella

Zit af en toe te denken dat het psychisch misschien handiger is om op het juli-forum mee te lezen. Ben 26 juni uitgerekend, maar al die blije babyverhalen maken me wel wat nerveus. In juli heb je meer kans dat er nog veel meiden zitten te wachten tot het begint...Maar ja, dan had ik jullie verhalen gemist.

Gisteren bij de verloskundige geweest. Bloeddruk is iets gestegen. Volgende week donderdag wil ze bij de volgende controle een inwendig onderzoek doen en me eventueel strippen als ik dat zelf wil. Ik hoop natuurlijk dat ik deze controle helemaal niet meer mee ga maken...maar wie weet. Ze kunnen vanaf 41 weken op de 2 dagen strippen vertelde ze me als ik dat wil. Ik wil even kijken hoe ik er dan aan toe ben, het liefst laat ik de natuur zijn erk doen, maar mijn geduld raakt zo langzamerhand ook wel een beetje op.

Ik heb hetzelfde als wat julllie schrijven, veel last van voorweeen, harde buiken, last van mijn darmen etc. En ik merk dat ik steeds moeilijker in beweging kom als ik even heb gezeten. Ik moet voor mijn gevoel dan alles even op z'n plaats 'schudden'.

Vandaag maar lekker een badje in de tuin gezet voor mijn dochterje; die heeft zich prima vermaakt en was lekker moe, dus we hebben allebei vanmiddag lekker een paar uurtjes bijgeslapen.

Lekker even zeuren...Kop op allemaal en hopelijk kunnen we binnenkort het lijstje aanvullen met onze baby's.

Liefs!

Hoi meiden,
Hoop dat het goed gaat met jullie. Kan me voorstellen dat jullie het wachten helemaal zat worden, vooral met al die bevallingsverhalen en nieuwtjes dat er weer een baby geboren is.
Met mij gaat alles goed en geniet van mijn kleine meid. Tussen al het genieten door denk ik wel aan jullie en kom steeds even kijken of er weer een kleintje geboren is.
Sterkte met de laatste loodjes!
Liefs!

Terug
Bovenaan