GEFELICITEERD DEBBY EN MAN

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

gefeliciteerd met jullie grote dag maak er iets moois van (ondanks het weer)
ben benieuwd naar de foto's!

groetjes jessica, djesslyn en
baby 18-09

Allebei ontzettend gefeliciteerd en Dylano natuurlijk ook met de trouwdag van zijn papa en mama. En ook de nieuwe baby is er vandaag gewoon bij. Ik hoop dat jullie een superdag hebben en morgen een spetterend feest. Geniet van alle aandacht en kadeaus en laat het echt jullie dag zijn. En we zien uiteraard graag wat foto's.

liefs Linda en een kus van Marissa

hoi Debby, Dylano en mam en toekomstige baby,

Heel veel mooie sterren toegewenst, maak er een mooie dag van,, hoop dat jullie lang en gelukkig leven mogen hebben samen, zo eindigen de sprookjes altijd, ik wens je een droom huwelijk meid, veel plezier.

gr biancaproost op jullie huwelijk.

ik bedoelde natuurlijk niet mam, aanstaande man van debby.

Hey Debbie,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!  Wij wensen jullie nog veel gelukkige jaren samen en natuurlijk met de kids.....

Groetjes, Patricia  & Jayden....

Hoi Debby en Ramon

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, maak er een hele mooie dag van en morgen een knallend feest!!!!!

Heel veel geluk en gezondheid met jullie gezinnetje gewenst!!!

Liefs Naomi

heey debby,ramon,dylano,en .....

van harte gefeliciteerd en nog een hele fijne dag en ik wens jullie veeeel liefde geluk en gezondheid toe !!! doeiiiiiiiiii groetjes antoinet en jayda(16-07-07)

hoi debby,

gefeliciteerd met jullie trouwerij, ik hoop dat jullie enorm genieten van jullie mooie dag en er een onvergetelijke herrinnering aan hebben...

veel geluk samen....

grpetjes mascha

Terug
Bovenaan