GEFELICITEERD DEBBY EN MAN

Hoi Debby en vandaag officieel man (duurt nog zeker een jaar voordat je daar gewend aan bent!) Maar gefeliciteerd met jullie huwelijk, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad en alleen maar gestraald hebben!

Wens jullie heel veel geluk samen en ook met je gezinnetje!!

Groetjes
Angel

Gefeliciteerd met jullie huwelijk (klinkt wel erg officieel).

Geniet van alle aandacht en maak er een fijne dag van.

Liefs Saskia

hoi hoi

gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!!!

maak er wat moois van met zn allen.

groetjes petra en anouk

Debby, Dylano, man(papa) en aanstaande baby,

Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Geniet er maar lekker van en een heel mooi feest vanavond.
Dan het weekend lekker nagenieten met het mooie weer.

Groetjes
Inge

een beetje laat.. maar alsnog GEFELICITEERD!!!!

gr. Ilone & Jennifer

Hoi meiden,

wat lief dat jullie aan ons gedacht hebben!!
Wij hebben gister een erg mooie dag gehad... We trouwden om 9.30 en zijn daarna naar mijn ma en stiefvader geweest, want daar stond de tent ed al. Dus dat was erg fijn! Het weer zat niet echt mee, maar goed... Gelukkig hadden we die tent dus
Woensdagavond zijn we ook hier (ouders) blijven slapen. En ik sliep pas rond 2.45 en moest er om 5.45 weer uit, voor de kapster op te halen. Ik heb heel de avond hoofdpijn gehad woensdag (zenuwen denk ik? Haha). Ons hart begon pas echt te bonken bij het gemeentehuis. Vooral met het ja zeggen. Ramon was te vroeg met ja zeggen (te enthousiast) en ik zei: Heel graag!! Die vrouw mij zo aankijken, en ikke: Jaaa!! Ja, dat wou ik horen zei ze
Foto's komen zeker nog, maar heb het vandaag ook nog druk, maar kon het niet laten om ff te kijken, en dus te reageren.
Vanvond dus feest met koud buffet, en het weer begint hier weer te bertrekken, bah!! Blijven hier ook slapen trouwens!!

De rest houden jullie tegoed meiden!!

Liefs Debby, vrouw van Ramon
En ohja... Ramon vond het ook super van jullie dat jullie aan ons gedacht hebben... Moest ik ff vermelden van hem.

Hoi Debby,

Wat fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes
Inge

Hoi Debby en Ramon,

Wel te laat, maar niet minder gemeend: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel plezier, geluk en liefde gewenst!

liefs Mariska, Dennis en Feline

Terug
Bovenaan