GEFIETST !!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi,

Vandaag was het zo'n ontzettend heerlijk weer, dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en mijn 2 kanjers op de fiets heb gezet en lekker ben gaan fietsen. Officieel mag Siebe nog niet op de fiets. Als richtlijn wordt 9 maanden aangegeven of althans, wanneer ze redelijk goed zelfstandig kunnen blijven zitten, maar ik vond dat hij ook al goed in de kinderstoel blijft zitten en heb maar 2x 10 minuutje gefietst. Heerlijk gewoon. Weer zo vogelvrij in de buitenlucht. Ook Merijn vond het weer helemaal leuk en ik natuurlijk ook. Siebe had het op de terugweg wel zwaar en viel steeds bijna in slaap. We waren een beetje aan de late kant terug gefietst dus was hij erg moe.

Morgen ga ik weer heel even met die twee fietsen. Het is nu zo'n heerlijk weer en zo kan ik mijn batterij weer even lekker opladen. Mijn vriendin (ook gescheiden en 2 kindjes van 3 en 5) en wij gaan morgen al vroeg naar de bossen. Daar is een boscafé met speeltuintje en dan gaan de mama's lekker koffieën en kunnen de oudste kindjes zich heerlijk vermaken in de speeltuin/bossen. Ik heb er nu al zin in.

Groetjes Fonske.

Hey meid,

wat leuk dat je zo heb genoten...ben stiekem wel een beetje jaloers...moet nl. nog even wachten...Yoëll is bijna 7,5 maand maar kan wel al goed zitten hoor...blijft zo een dik half uur op zn kontje zitten spelen...ook in de kinderstoel is het geen probleem...

wel gaan we de autostoel in de auto pluggen want meneertje vind er nix aan in de maxicosi....kan hij gewoon te weinig zien en zet het dan op een brullen hihi...
voor de langere stukken moet hij nog wel in de maxicosi van papa en het CB natuurlijk...maar de kleine stukkies gaat ie lekker in de grote stoel voor het raam

Hey geniet lekker morgen in de bossen...heerlijk man...ff uitwaaien en gedachtes op nul....nou ja je moet de kleintjes wel in de gaten houden natuurlijk...

Kuszz Denise

Hoi,

Siebe is van 22 juli 2006, dus ook "pas" 7.5 maand!! Toch geprobeerd en het ging perfect, zolang je het maar niet overdrijft en meteen een uur  aanééngesloten gaat fietsen. Dat kan het ruggetje natuurlijk nog niet aan.

Ik zou zeggen, probeer het eens een stukje. Leuk hoor!!!!

Groetjes Fonske

ow...je hebt me helemaal gek gemaakt hahaha...geintje hoor...nu wil ik ook fietsen...

zal es ff kijken of iemand me wil helpen met het fietststoeltje op m`n fiets zetten hahhaha....ik wil ook ik wil ook.....Yoëll zal het ook helemaal het einde vinden denk ik....

Hier nog zo'n ongeduld (hihi)
Donderdag was het ook zulk mooi weer en hebben we 's morgens het fietsstoeltje op mn fiets gemonteerd. Het is zo'n ring waar het stoeltje ingeklikt kan worden om de stuurpen, dus dan kan het stoeltje eraf en de ring blijven zitten.
Toen het allemaal zat, kon ik het niet laten natuurlijk. Yoëll werd net wakker dus eventjes op de fiets en in de tuin een rondje gereden (hooguit 2 minuten).
Hij vond het geweldig, hij greep meteen het stuur en zat te glunderen..... Nu dus goed zitten oefenen haha.

Gr Pauline

Oh, wat heerlijk dat je al met de kleine gefietst heb, dat wil ik ook zo graag!
Hjerre is nu acht maanden en hij kan redelijk zittenn. Nog geen half uur, maar toch wel al een poosje. Ik kan dus niet wachten om ook te fietsen.

Maar het probleem is dat ik zelfs geen fiets heb! Hahahaha. Een vraagje aan jullie:
Wat voor een fiets hebben jullie? Zo'n dure mamafiets? Nou die kan ik zowiezo niet betalen en ik zoek een goed(koper) alternatief.

Groetjes Hanneke

Hoi...

Ohwww super zeg!
Dawin zit alleen nog maar naar voren toe en zit nog niet stevig genoeg helaas...
Lijkt me heerlijk zeg zeker met dit weer van vandaag!
Kan niet wachten hihi!

Liefs bianca

Terug
Bovenaan