GEFIETST !!!!!!!!!!!!!

PS: en natuuuurlijk ziet het er super zomers, vrolijk en leuk uit!! Met Isa wachten we nog even met fietsen. Eerst moet er nog een nieuwe fiets komen! Bovendien hebben wij een bovenwoning en dan zouden we óf de fiets mee naar boven moeten nemen (not!) óf buiten moeten laten staan (not!) of moeten verhuizen!! Yeaahhhhh!!

Grtz. Poppetje71 mv Isa 8 mnd 1 wk

Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook!!!!
Toen Twan 10 wkn was heb ik als kraamcadeau van Tom's collega's een fietstoeltje gekregen. Die ligt nog mooi op zolder in de doos, want Twan is nog maar 6 maand en kan nog niet goed genoeg zitten, maar ik kan niet wachten. Zou zelfs in staat zijn, dat stoeltje te monteren en zo te gaan fietsen. hahahahaha, maar ik wil eerst een mamafiets! Ff kijken op marktplaats dus!
Groetjes en fiets ze!

Ik wil ook maar ik denk dat ik nog even moet wachten ze kan nog niet echt goed zitten. En mama kan het wel leuk vinden maar voor Tess moet het ook prettig zijn.

Gr sandra

Oeh, ik heb ook zo'n zin om te gaan fietsen met de kids, alleen ik heb een nieuwe fiets gekocht en die komt eind van de maand binnen.
Ik kan bijna niet wachten, ik heb de mommie van max2 bike gekocht. Een aanbieding inclusief bobike stoel voor, achter en windscherm voor maar €449 ...

De bobike stoeltjes en windscherm zijn voorzien van een heel leuk bloemen motief, ik werd er helemaal vrolijk van.

Maar eerst nog ff geduld...

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan