Hoi Dames,<br />Mijn baby is nu bijna 3 weken oud en de borstvoeding is goed op gang. Helaas is mijn dochtertje onverzadigd en schreeuwt elk uur om voer (ze hapt, krabt, krijst, alles...). Ik heb op aanraden van de verloskundige gekolfd om zeker te zijn dat ze niet te weinig binnen krijgt. Dat is zeker niet het probleem, ik heb meer dan genoeg melk en ze zuigt per voeding bijna 20 minuten lang! Met kolven heb ik na 10 minuten ongeveer 50cc, voor haar gewicht mag zij per voeding ongeveer 50cc dus je zou denken dat ze na 20 minuten in een food-coma moet zijn.....<br />Helaas, ze weigert te boeren, slaapt 20 minuten en begint weer met happen, krabben, krijsen.... Voor mij is de lol er nu wel een beetje van af. Het is niet te doen zo, ik heb geen tijd om te eten of om te slapen.... Hierdoor vind ik mn baby ook minder leuk worden, ik ben gewoon OP...<br />Als we haar een flesje kunstvoeding geven slaapt ze bijna 3 uur achter elkaar, hier door neig ik naar stoppen met borstvoeding en lekker aan de kunstvoeding.....<br />Heeft iemand tips? Of geven jullie me gelijk en stop ik met borstvoeding?<br />