Gefrustreerd door borstvoeding

Is ze altijd onverzadigbaar? Rond 3 weken hebben ze nl ook een regeldag! Als je echt graag wil blijven geven en het zo vermoeiend is zou ik een lactatiekundige inschakelen. Sterkte!!
 
Ik vraag me af of het cb gelijk heeft wat betreft die 50cc. Want van bv kun je eigenlijk niet teveel geven. Mijn ervaring is dat het cb geen verstand heeft van bv. En een lactatiekundige wel...
 
Wat vervelend! Ik vond het ook zo heftig in het begin .. zo romantisch en knus is het in het begin niet geweest bij ons.
Ik heb na drie weken een lactatiedeskundige laten komen. Wat een verademing!!!! Zoveel geleerd na 1 bezoekje van haar. Goud waard want ineens werd het echt veel makkelijker. Tips om handig de kleine aan te leggen, informatie waar je echt wat aan hebt… Ik vind het het geld meer dan waard. (En een deel zat nog in de verzekering ook)Misschien ligt daar ook de oplossing voor jullie?
En anders is het zoals het is. Je hebt je best gedaan en een fles werkt ook heel goed hoor ? de kleine heeft jou nodig en niet perse je borst ?

Oja: borstvoeding kan je niet teveel geven ?
 
Jij bent de enige die kan en mag bepalen of het genoeg geweest is met de borstvoeding! Luister goed naar je lichaam als je zegt dat je op bent. Je zou nog een lactatiekundige kunnen inschakelen. Heb ik toen ook gedaan en voor m’n gevoel had ik toen alles geprobeerd en kon ik makkelijker de keuze maken. Elke keuze is goed! Happy mommy, happy baby!
 
Hoihoi,
Heeft ze geen verborgen reflux? Omdat t drinken omhoog komt en weer terug zakt willen sommige kindjes dan soms juist heel veel drinken omdat ze dan die pijn/nare gevoel niet hebben.
 
Ik denk inderdaad dat ze verborgen reflux heeft. Als ze op haar buik op mn borst ligt is er niks aan de hand maar zodra we haar op haar rug in bed leggen is ze steeds aan het mopperen en huilen. Ik ben eens goed gaan luisteren en ze boert steeds haar eten omhoog en slikt het weer door.... We hebben over 2 dagen een afspraak bij de osteopaat staan, hopelijk kan die helpen! Maar ik ben de borstvoeding aan het afbouwen. Alles wat ik kolf krijgt ze, ze zal nog ongeveer een maand regelmatig borstvoeding krijgen uit de fles in combinatie met kunstvoeding, tot de melkproductie gestopt is.
Heel erg bedankt voor jullie lieve steunende woorden en het meedenken!
 
Hoihoi. Wat kan het soms moeilijk zijn he..
hey ik denk dat het cb wel een beetje verkeerd zit met die 50cc, borstvoeding mag onbeperkt. Waar je kindje maar behoefte aan heeft.

Hey heeft je kindje ook een speentje? Het doet mij juist denken aan een sterkte zuigbehoefte. Hierbij kan een speentje evt helpen, als je deze nog niet gebruikt.
 
Och wat naar is dat hè. Zou het kunnen dat je overproductie hebt? Dat had ik. Melk voor 4 kinderen ipv 1 waardoor de eerste melk heel waterig schijnt te zijn en dus niet veel voedingsstoffen heeft. Dus snel weer honger etc. Ik en m’n kleine mannetje werden er heel gefrustreerd van en ik besloot na 1 week over te gaan op kunstvoeding. Wat een verademing! Geen dag spijt van gehad. Een blij kind en een blije moeder
 
Terug
Bovenaan