Gefrustreerd door het wachten........

Hai lieve meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Nog 1 week te gaan voor de uitslag van de IUI en wat is de afgelopen week langzaam gegaan!!
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben en gisteren was ik zo kwaad en gefrustreerd dat ik de hele trap heb geschuurd! Echt een mega klus waar  we al 2 jaar tegenop zitten te hikken. Het luchtte wel op. Ik heb wel veel verfresten en stof ingeademd en misschien kan dat kwaad als ik toch zwanger ben. Eerlijk gezegd kon me dat gisteren niet meer schelen. De vorige keer dat ik zwanger was heb ik overal opgelet en niets fout gedaan en toen kreeg ik een miskraam.

Ik ga vandaag de trap af maken dan kunnen we hem van de week schilderen. Weten jullie eigenlijk of schilderen kwaad kan in het geval dat ik tegen de verwachting in toch zwanger blijk te zijn?

Lfs inge

Hoi Inge,

wat duurt het dan ellenlang he als je zo op die uitslag zit te wachten,wel goed van je dat je gewoon lekker aan de slag gaat met van alles en nog wat want anders gaat de tijd helemaal langzaam denk ik,maar even over verven,gewone verf is inderdaad schadelijk als je zwanger bent,je kunt het beste verf op waterbasis nemen,dat mag wel,vaak kun je verf op waterbasis ook aan laten maken,dus keuze zat.
Op de verfbussen staat vermeld of het op waterbasis is of(volgens mij)acrylbasis.

Succes met klussen en ik suim nog steeds voor je hoor!
Liefs
Snoopy

Hoi,

Het is extra slijtvaste verf omdat het voor de trap is. Ik ben dus bang dat het niet op waterbasis is. Lekker handig.

Alle deuren open en kapje op dan maar!

lfs inge

Super herkenbaar dus!
Wat een marteling zeg dat wachten...steeds maar weer bezig zijn met het feit stel nou dat als....
Zul je zien nu je je ervan af hebt gezet dat t weer raak is...
Flink luchten idd en kapje voor kan geen kwaad!
Succes met je trap!

Hoi Inge,

Volgens mijn Gyn is het helemaal niet zo erg, als je af en toe blootstaat aan verkeerde dingen, zolang je er maar geen dagen inzit, was er vorig jaar tijdens een goede opknapbeurt in het huis ook bang  voor.  In het begin was ik  (nu zo'n 3,5 jaar geleden) ook helemaal overbezorgd en alleen maar bezig met gezond eten en gezond leven, want stel je voor dat je zwanger zou zijn. Dat wordt het helemaal gefrustreerd leven, als je je alles ontzegd. Drink nu gewoon af en toe een wijntje, eet wat ik lekker vind en denk er eigenlijk niet bij na, of het op dit moment goed is of niet. Volgens mijn gyn weten de meeste vrouwen de eerste 2 weken niet, dat ze zwanger zijn en die laten er ook niets voor staan. Als je eenmaal zwanger bent, is het nog vroeg genoeg om bepaalde dingen te vermijden.

Dus je niet al te veel zorgen maken.

Nog heel veel succes met het afwachten, weet precies wat je voelt en het is waanzinnig frustrerend. Op dit moment heb ik ook nog geen duiveltjes gezien, maar volgens de testen ben ik echt niet zwanger (helaas), dus nog maar eventjes deze week afwachten en dan maar voor een bloedtest gaan.

Groetjes,

Marianne

Pfffffffff  de trap is geschuurd en nu ben ik de kieren aan het voegen en de gaten aan het plamuren. Daarna moet er weer licht geschuurd worden en dan pas schilderen.
Vanavond ook nog de verjaardag van mijn choonmoeder. Bleggggghhhh!

lf inge

Terug
Bovenaan