Gefrustreerd door het wachten........

Fijne dag vandaag dan maar...
T zonnetje schijnt ga je de bloemetjes ook buiten zetten?? Is wel een lekkere afleiding..
k zie overigens dat je online bent...zie allemaal berichtjes van je verschijnen hier!

Wel...geniet lekker van het gabak (als je dat krijgt..) bij je schoonmoeder...

hoi inge, dat wachten he, pff, verschrikkelijk, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. En natuurlijk hoop ik dat het gewon gelukt is. maak je niet te veel zorgen met wat is slecht tijdens je zwangerschap. de eertse 2 weken is er trouwens geen bloeduitwisseling via een placenta, maar goed geleerde gooien natuurlijk weer allerlei verontrustende dingen in het nieuws, ja hoor zelfs tijdens de conceptie zou alcohol een andelig effect hebben. weet je, ik heb 2 jaar lang alles gedaan wat gezon was, durfde geen wijn te drinken tijdens de 2 weken, lette goed op mijn voeding en durfde niet eens te schilderen. mar goed dit roer heb ik om gegooit. de vorige keer had ik ook heel netjes opgelet en ja een miskraam. Weet je volgens mij is het ook voor onszelf een houvast (als het maar niet aan mijn eiegn gedrag ligt). Spanning, stress etc heeft wrs een veel groter effect dan gedacht wordt. Dus mijn motto is sinds een maand gewoon genieten, laat je niet gek maken, drink lekker je wijntjes, probeer je op andere dingen te richten (anders durt het wachten zo enorm lang), doe de dingen die je niet kan als je zwanger bent  en daag je zwangerschap gewoon uit!

inge leef je lekker uit op die trap, als je zwanger bent zorg je dat je extra ventileert of die rot klus over draagt aan je mannetje  (ik ben toevallig ook net bezig om het trappenhal te schilderen op terpentine basis)

liefs simone

liefs simone

Hier nog geen spoortje bloed te bekennen.

Wel nog steeds zeurend gevoel in buik, dus..................reken echt nog nergens op hoor!

Als het nu Maandag nog steeds niet zover is, dan ga ik denk ik maar eens testen.

Maar mijn lichaam zal me vast weer in de maling nemen.

Hoe voel jij je vandaag?

Heb je het gehoord, AAB en Bouwfonds Hypotheken gaan samen! Ze blijven maar bezig he!

Waarom test je nu niet???? Ik zou echt niet wachten tot maandag hoor als gisteren mijn NOD was. Heb je kwaaltjes??

Ik heb niets gehoord over AAB en Bouwfonds.

lfs inge

Ben je lekker vrij (of zit je ook gewoon net als ik op je werk?)

Ja ik weet dat Roken slecht is, en ik wil ook stoppen . Echt echt waar. Ben alleen bang dat ik door het niet roken nog dikker word (ik ben natuurlijk door schildklier al heel veel aangekomen)  

Nu met de fris geverfde muren roken we niet meer binnen (dat heb ik ingesteld) en roken nu ook al veel veel minder.
Maar ben dus nog niet zover    om helemaal te stoppen.
Maar.................ik weet dat het moet.

Misschien test ik morgen dan maar alvast voorzichtig. Maar ik denk echt dat ik gewoon ongesteld word hoor!

Ga weer ff verder!

Liefs,

Terug
Bovenaan