gefrustreerde vraag???

ik hoor hier helaas nog niet thuis. wij zijn nu ruim 2 jaar bezig voor 1ste kindje. veel onderzoeken gehad en kijkoperatie, 3 iuis en poliep verwijderd. ik weet dat je je elke maand weer vreselijk voor de gek kan houden maar nu zit ik te wachten op mijn menstruatie en ik had eergisteren echt veel kramp wat duid op onegesteld worden maar tot nu toe nog niks.
mijn vraag is of er vrouwen zijn die ook echt dachten dat ze ongi gingen worden maar toch zwanger waren? of kan ik mijn beetje hoop nu gewoon beter laten varen?

groetjes kim
 
ik herken 't wel..
En nu ik zwanger ben heb ik vaak nog kramp rond de periode dat ik anders had moeten gaan menstrueren...
Vervelend zeg al zo lang aan het proberen. Dan wordt je wel gefrustreerd ja?
 
Hallo Kim,

Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden, en verwachtte dan ook elk moment dat dit ging gebeuren.
Nu was in vandaag 1 dag overtijd, en normaal ben ik altijd stipt op tijd.
Vanochtend een zwangerschapstest gedaan, en een heel licht streepje te zien.
Houd moed, ik was er heilig van overtuigd dat ik niet zwanger was.
Veel suc6! En ik hoop dat je je snel mag aanmelden hier.

Liefs
 
@ liesje en vlindertje
dat geeft me weer wat moed. ik heb nu al vele rondes achter de rug en dus ook vele malen gedacht dat het misschien wel raak kon zijn maar toch hou je jezelf voor de gek. ik probeer een beetje gematigd positief te zijn en wacht zeker nog tot zondag want dan is het dag 28 en gemiddeld zit ik op dag 26 ( morgen).
vlindetje alvast van harte meid, geniet er maar lekker van.
@ geluksmama, dank je voor je steun

x kim
 
Hoi Kim,

Ik herken het wel. Dacht ook ongesteld te worden. Had de bekende onderrugklachten en menstruatiekrampen in mijn buik. Tot de dag voor mijn NOD. Toen dacht ik dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.

Meid, ik duim voor je! Het is jullie ook zo ontzettend gegund!

Liefs,
Julia
 
Hoi Kim,

Ik herken het wel. Dacht ook ongesteld te worden. Had de bekende onderrugklachten en menstruatiekrampen in mijn buik. Tot de dag voor mijn NOD. Toen dacht ik dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.

Meid, ik duim voor je! Het is jullie ook zo ontzettend gegund!

Liefs,
Julia
 
Hoi Kim,

Ik had hetzelfde, ook menstruatiekrampen rond de periode, maar menstruatie bleef uit en bleek toch zwanger te zijn. Uiteraard is het voor iedereen verschillend, maar help het je mee hopen!
 
Terug
Bovenaan