gefrustreerde vraag???

Hoi Kim,

Ik duim heel hard voor je! Bij de eerste had ik ook ongesteldsheidpijnen. Bij de 2e herkende ik de pijn gelijk als bandenpijn, lijkt wel een beetje op ongesteldheidspijn maar zit iets meer naar buiten.
Laat je ons het weten hoe het verder met je gaat?

Groetjes, Irene
 
Ik had bij de eerste keer ook ontzettende buikpijn. Dacht ook ongie te worden. Was toch zwanger!! Helaas liep dit uit op een miskraam. Maar dat heeft daar niets mee te maken gehad.
De tweede keer had ik weer buikpijn maar wel minder dan de eerste keer. opnieuw zwanger!! na een paar dagen waren die krampen wel over.

Duimen maar, ik hoop het voor je!
 
he Kim,
ik had ook buikpijn, sterker nog, ik werd op de dag dat ik ongesteld moest worden,gewoon ongesteld,heel veel vloeien,10 dagen!
Een week erna een miskraam, en in januari bleek ik ,nog steeds zwanger te zijn!! Is wsl.1 vruchtje afgestoten. Ik ben nu 28 weken zwanger. Nou, dit moet je toch een beetje hoop geven???? Ook wij hebben 3 jaar "gemedderd"toen ik zwanger raakte van onze eerste.Na de mededeling dat het zeer moeilijk zou worden voor ons, en nu??? Ben ik zwanger van ons 4e kindje!!(de 1e zwang,sch eindigde in een miskraam, de 2e zwangerschap kwam spontaan,na eileiders doorspuiten en we kregen een dochter, de 3e zwangerschap heb ik even Comid geslikt en toen een zoontje, de 4e zwangerschap kwam onverwacht en dus spontaan, en nu dus de 5e zwangerschap en ons 4e kindje word eind augustus geboren.Ik vertel dit je allemaal omdat ik zelf uit ervaring weet dat de wonderen de wereld niet uit zijn, en hoop voor je, dat hoe moeilijk ook, je de moed kan houden en het vertrouwen!Heel veel sterkte en succes!
Liefs,
 
he meiden

dank je voor jullie positieve berichten. geeft echt wel een beetje hoop. daarnaast probeer ik niet te hard te hopen want ik weet hoe het dan tegenvalt.
als het deze keer niet gelukt is gaan we 14 juni weer terug naar het ziekenhuis voor verdere behandelingen.

@ too shy. jeetje wat een wonderbaarlijk verhaal.
ja zo zie je maar dat het zon groot geschenk is.

x kim
 
Terug
Bovenaan