Gegevens NOD-lijst

Hoi meid, hierbij de gegevens:

Angelique   29jr   MK 03/12/04   NOD    ????
Biate   27jr   Cur 21/09/04  Cur 10/12/04   NOD 27 Juli
Bibi   29jr   Cur okt'04   Cur jan'05   MK
Britt 29jr Cur. 11/05/05 NOD 7 juli
Claudia99 30jr Cur 18/05/05 NOD 8 augustus
Corina 34jr 4x miskramenMed.molen miskramen MK
Costa68 37jr   MK 05/01/05   NOD    22 juli
Em 32jr Cur 10/04/04 NOD 22 juli
Heksje   MK 11/02/05   NOD ????  
Hella   27jr   MK 16/02/05   NOD ????  
Hester1 MK NOD 13 juli
Ineke75 30jr MK juni'05   NOD 10 juli
Inge 31jr   MK 27/12/04   MM 2x IUI mislukt NOD 19 juni
Jytte   23jr   MK 10/11/04   NOD ????  
Kat 31jr MK   11/03/05 Cur 12/04/05 NOD  30 juli
Liselotte 35jr MK juni '04 Cur dec'04 NOD   29 Mei
Miep 35jr Vroeggeboorte 29/4 17wk NOD 26 juli
Nance 29jr MK 20/06/04 MK 1003/05 NOD ????
Noor 36jr MK 22/02/05 Cur 4mrt NOD 2 juni
Solleke 28jr Cur 11/05/05 NOD 6 augustus
Suusje 28jr MK 04/03/05 NOD 22 Mei
Tryce 30jr MK 23/04/05 NOD 23 juni
Winnie 29jr Cur 10/05/05 NOD +/- 21 Juni
Astrid 34jr MK 01/04/05 zwanger!!!
Cor 26jr MK 23/3/05 zwanger!!!
Issabel 30jr MK 05/05/05 zwanger!!!
Kreeft28 28jr MK april'05   zwanger!!!
Linneke 32jr MK 10/03/05 zwanger!!!

Ooooooooooooooh hou jij m bij???????!!!! hahahaha ik had al voorgesteld om een lijst bij te houden hihi sorry......

nou mijn nieuwe nod is 13 augustus. Laten we nu es ff hopen van niet

Wordt het spuugzat!! Maar......volgende week wordt mijn eitje bekeken!!

Alles goed verder met jou?

X Costa

Hoi lieverd,

Maakt mij niet uit hoor, jij mag hem ook bijhouden!!!
Hoe is het met die thermometer !!! Heb je verhaal wel gevolgd, maar heb het momenteel errug druk met m'n werk, krijg morgen vakantie en ik heb al drie dagen tot negen uur gewerkt (normaal tot 5, en ik werk al fulltime!!) Je hoort het al, voel me errug zielig op het moment....!!
Zitten in de klusperiode, jammer dat het niet wat broeieriger weer is !!!
Maar jouw lijf doet toch nog een beetje raar he! En al die chocola.........!! Meid, ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt!
En als jij de lijst wilt bijhouden vind ik dat echt geen probleem hoor, ik had alleen zoiets van, heb het toch allemaal bijgehouden, vandaar!!!
Liefs Solleke

Hoi!!!
Ja het maakt mij niet uit hoor, als het voor jou niet veel werk is....
Ik ben hele dagen thuis dus heb er wel tijd zat voor.
Het broeierige weer komt terug hoorde ik hihi. Ja, pfff me neefje komt uitgerekend in mijn vr.bare periode logeren
WAT MOET IK DAAR NOU MEE???????

Nou ja, dan maar een keer geen geluid maken hahahaha.
oh ja en het bed stutten....ahum....

Nou meid, jouw laatste zware loodjes zullen zeker en vast beloond worden!!!

X Costa

Hallo Solleke,

Ik mag ook van de lijst     .
Zover ik nu heb kunnen uitrekenen ben ik 3 maart uitgerekend.
Dit is nog wel heel verweg hoor....

Groetjes,
Winnie

Waarom hou je ook niet op de lijst bij wie er zwanger geworden zijn en wanneer de uitgerekende datum is, geeft misschien hoop voor de andere dames, of vinden jullie dat te confronterend?

Kus
Miep

HI Allemaal,

Ik weet nog geen NOD omdat ik pas op 8 augustus mijn curretage onderga maar het is dus wel mijn 5e miskraam.

Helaas ben ik geen voorstander van het idee van Miep om van de zwangeren bij te houden wanneer ze uitgerekend zijn. Ik vind dit persoonlijk niet goed voelen op een forum waarbij het toch voornamelijk gaat om meiden die komen om hun verdriet te verwerken en waar het best eens moeilijk zou kunnen zijn om deze blijdschap te blijven volgen.

Misschien klink hier heel hard in maar zo is het niet bedoeld want ik gun jullie allemaal een fijne zwangerschap, alleen is het wel gebleken dat als een zwangerschap goed verloopt de meiden hier toch verdwijnen.

Nogmaals dit is mijn persoonlijke mening.

Groetjes,

Corina

Corina,

ik snap het wel hoor, maar wat ik juist mis en dat heb ik me al vaker afgevraagd, is een plek 'Zwanger zijn na een miskraam'. Dit forum is oor zwanger worden na een miskraam en  verwerking na een miskraam.

Maar juist als je weer zwanger bent na een miskraam krijg je ook weer te maken met onzekerheid en andere gevoelens, die je niet kan delen met mensen die nog nooit een miskraam hebben meegemaakt. Die wil je daar dan ook   niet mee confronteren, want je wil niet angst bij iemand wekken, maar gewoon dat een ander kan genieten.

Dus iemand die zwanger is na een miskraam valt er dan een beetje tussen in. Want iemand met een miskraam wil niet met de blijdschap van een ander geconfronteerd worden, iemand die zwanger is (zonder ooit iets dergelijks te hebben meegemaakt) wil niet geconfronteerd worden met dit soort paniekverhalen (zeker in de eerste 3 maanden niet)

Kortom waar kan ik dan met mijn verhaal terecht?

Miep

Terug
Bovenaan