Geinspireerd door Aruba-look

Hey ladies, ik ben helemaal geinspireerd door de Aruba-look van Marieke. Ik heb nog 5 weken te gaan en vind dat het me moet lukken onder de 80 kilo te komen. (nog 5 kilo)
Dan ben ik nog steeds niet zo mooi slank als Marieke, maaaaaarrrr met de goede kleding kom ik dan een aardig eind.
Ik zit alleen nu alweer mezelf zielig te vinden. Ik zou het liefst beneden de choco-pasta pot erbij pakken en uitlepelen (ja zo erg ben ik), of appelflappen voor mezelf gaan bakken ofzo... grrr. Ik ben echt een zwakkeling wat dat betreft. Maar als ik het nu niet doe denk ik de hele vakantie ... 'had ik maar ... ' .
Dus deze dame gaat weer fietsen, Sonja ligt weer op tafel, en de aandelen optimel zijn weer gestegen na mijn boodschappen gisteren.
Nog meer strijders voor de vakantie?
Liefs Nelleke

Ja hier ook met Sonja bezig. Gelukkig hoeft er maar 3 kilo van af, maar vooral in de weekenden valt het niet mee niet te snoepen. En de laatste tijd wat weekendjes weggeweest dus nog moeilijker. Wij gaan 13 juni op vakantie en wil zeker voor die tijd wat eraf hebben om mijn bikini weer normaal in te kunnnenen mijn zomerbroeken. Ben nu alleen, Marissa ligt op bed, manlief is weg en heb ook snaaitrek, maar probeer me in te houden. Succes met lijnen.

Groetjes Bianca mv Marissa.

Jaaaaaaa, ik ga met je mee doen! Ik heb zojuist gezien dat het nog 9 weken duurt voordat ik op vakantie ga en ik wil er nog minimaal 6 kilo af hebben. Moet kunnen, niet waar??!! Inderdaad voor mij ook onder of net op de 80 kilo. Zou mooi zijn!!

Maandag begin ik. Eerst morgen nog lunchen met vriendinnen, donderdag een feest, vrijdag een feest en dan kan ik er tegenaan, hahaha.

Groetjes Fonske.

Succes meiden!!! Ik wil ook zo graag. Maar nu met de verhuizing enzo komt er echt helemaal niks van. Na de verhuizing ga ik echt weer beginnen. Hier moet er echt nog zo'n 9 kilo vanaf.

Succes!!

Gr. Natasja mv Jamie

Hee meiden,
Toen ik de titel van de topic las, moest ik wel een beetje lachen. Geïnspireerd door de Aruba-look... hihi
Ik ben ervan overtuigd dat jullie het ook kunnen. Mijn lijf valt niet "makkelijk" af. Moet er behoorlijk wat voor doen. Toen Tygo 4 maanden oud was, stond ik alweer 2x in de week in de sportschool. Dit een jaar gedaan (inclusief een beetje op eten letten) zonder succes. Best frustrerend als er na een jaar nog geen pondje af is.

Pas vanaf het nieuwe jaar ben ik er volop tegenaan gegaan. En direct dan maar Cold Turkey...
Alle (foute) lekkere dingen laten staan. Maar dan ook ècht ALLE... Moeilijk... vooral tijdens verjaardagen en visites.
Veel, maar dan ook veel water, thee en koffie drinken. Geen andere dingen (eerst ook geen light-producten)drinken.
2x per week blijven sporten
3x per dag een maaltijd die ik zelf een beetje had aangepast. bijv. in plaats van  2 boterhammen 's morgens een knackerbrod-carcker met (light smeer-)kaas, 2 koppen thee erbij en een uurtje later een dikke sinaasappel.

Nu (bijna 5 maand later) smokkel ik hier en daar heus wel eens wat. Met een verjaardag neem ik nu wel weer wat van de schaal, maar niet meer zoveel als ik eerder deed. Ook als er visite is, neem ik er wel wat bij. En als ik zin heb aan een koekje bij m'n kopje thee 's middags... dan neem ik die.
Ben bijna op mijn streefgewicht, dus heel strak lijnen hoeft naar mijn idee niet meer.

Meiden, veel succes. Het is even wennen, maar een ander eet-patroon in combinatie met sporten werkt ècht!
Groetjes happyM.

Sonja Bakker is tegen over mijn werk komen wonen  dus ik wordt er nu steeds mee geconfronteerd dat ik echt haar boeken erbij moet pakken. Als ik het mooie witte hek voorbij rij bij haar huis, dan denk ik ...oh jee...optimel, eierkoeken, ontbijtkoek....ga zo maar door...
Was begonnen en was 4 kilo kwijt...maar toen kwam de meivakantie...met 20 man op vakantie...en deze slappe hap greep natuurlijk die gelegenheid weer aan om het boek in een hoek te smijten en heerlijk te bbq...chipie erbij..gezellie...en dat ritme weer oppakken vind ik erg lastig

Maar maandag dapper een nieuw boek erbij gepakt, misschien inspireert dat, want er moet nog 21 kilo af.......ja hier echt overgewicht......en ik wil zo graag een "normaal postuur" superslank is niet haalbaar..maar een beetje normaal moet toch kunnen ....

Is er hier geen goede methode voor om elkaar te inspireren...???
Maar ja...ook dat is het niet...we moeten het toch zelf doen

Dus we gaan vol goede moed een fles water vullen....

X pas

Hoi Pas,
natuurlijk moet je het zelf doen, maar we kunnen elkaar wel een beetje stimuleren.
Vorig jaar ben ik ook 19 kilo afgevallen met Sonja. Daar was afgelopen maanden weer iets bijgekomen en nu pak ik het weer even op zodat ik in totaal 20/21 kilo kwijt ben.
Marieke d'r foto heb je gezien .. is ook zo enorm afgevallen.
Kitty is ook amazing goed gegaan, misschien wil ze binnenkort nog 's een voor en na foto plaatsen.
En jij kan het ook! Jezelf niet zielig vinden, je hebt het er immers ook aan laten komen. Natuurlijk komt de een al aan als ie aan die gele M denkt, en een ander vreet zich een slag in de rondte en komt niets aan. Zie het maar als een zwak punt. Sommigen hebben zwakke knieen en moeten daar rekening mee houde, anderen hebben slechte ogen en moeten een bril op, anderen hebben diabetes en moeten daar rekening mee houden.
Wij worden sneller dik, dus moeten wij onze leefstijl daar ook op aanpassen. Niets zieligs aan. Alleen wel even discipline opbrengen.
Succes, net als Marieke ben ik ervan overtuigd dat we het allemaal kunnen!!!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan