Geinspireerd door Aruba-look

Hier nog iemand bij wie er een paar kilootjes af moeten....

Ben nog 9 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap van Lotte. Ik had voor ik zwanger werd twee maanden heel goed "ge-sonjabakkerd" en was toen 9 kilo afgevallen. Precies wat er nu wéér af moet.

Ik baal een beetje van het feit dat ze lijnen afraden als je borstvoeding geeft, het liefst zou ik a la minute beginnen met Sonja! Maar ik hoop ook weer zo lang mogelijk borstvoeding te geven.
Dus waarschijnlijk blijven de kwabbels nog even zitten....immers 'een beetje' lijnen werkt bij mij niet echt, dan moet ik ook alles omgooien en er helemaal voor gaan zodat het ook zichtbaar resultaat opleverd.

Heel veel succes iedereen die wel al gaat beginnen: zet 'm op!

En Happy M (Marieke toch??!) erg knap hoor!!! en een fijne vakantie op Aruba gewenst.

Groetjes Sascha.

Hiya mommas!

Ja ja ook ik probeer wat gewicht kwijt te raken. Voor het eerst in mijn leven door middel van een dieet.
Voor mijn zwangerschap woog ik 64 kilo en aan het eind woog ik 90 kilo. Ik hoopte dan ook van ganse harte dat Max een baby van 20 kilo zou zijn....maar het mocht niet baten. Ik doe het nu 15 dagen, mijn begin gewicht was 81 kilo....nu is het 78 kilo. Ben ook maar gelijk gestopt met roken, welja kan allemaal in een keer door toch?!
Ik hoef helemaal niet weer terug op mijn oude gewicht te komen hoor, maar er moet gewoon wel wat af en de boel mag ook wel weer wat steviger. Nou alleen nog uitvogelen wat te doen aan "the shelf" dat is wat ze hier de ovehang van je K.S. litteken noemen. Veel vrouwen krijgen dat en buiten een opeatie is er niet zoveel aan te doen.
Haha mijn arts adviseerde nog een keer zwanger te raken, dan zou hij de K.S. doen, en terwijl ie toch "daarbinnen" bezig was een soort van tummy tuck. 'T is toch wat, een kindje krijgen om een strakkere buik te krijgen.....rare jongens die Amerikanen!

Ajuus, ilja

Meiden, heel veel succes met het 'verwijderen' van de pondjes! Bij mij komen ze er nu weer aan, (nog een paar weken zwanger zijn.....) en straks als alles weer z'n gangetje gaat, komt ook Sonja B. weer eens op huisbezoek.........Na de Kerst dan....offe..na oud en nieuw....offe na de carnaval...pfff, in ieder geval VOOR de zomervakantie van 2009!

Lisenka mv Tessa

Haha, Nelleke ik moet wel erg lachen om dit topic, want we gaan aardig gelijk op! Ook ik heb Sonja op tafel gelegd deze week met hetzelfde doel. En ik had eerder dit topic meteen moeten zien eigenlijk, want ik had de tweede dag al bijna meteen een sas-dag zo'n zin had ik om te snaaien, haha. Toch blijf ik voorlopig nog even opletten. Ook ik ben er van overtuigt dat we het allemaal kunnen! Ik vind het al een fijn idee dat ik niet als enige bezig ben..
Groetjes Laura.

Hier is het (voorlopig) nog niet aan de orde. Maar ik zie er nu al tegenop om aan het einde van het jaar (of misschien toch maar januari) flink aan de slag te gaan. Ben nu nog maar 0,6 kg aangekomen in 21 weken tijd, dus dat vind ik toch al best knap. Nu maar hopen dat er niet zo veel bij komt.

Succes allemaal en jullie kunnen het!!!!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan