Gejengel, moeheid en babykots....

Oh mijn god, wat heeft ons meissie een longen! Ze is al dagen erg aan het huilen. Net zo lang totdat we haar oppakken en ze even wat mag drinken. Na 3 slokken houdt ze het voor gezien en valt ze in slaap. Bij het in bed/box leggen duurt het niet lang voor het fiasco van voren af aan begint. En dat al sinds 3 dagen. Pffff.... ik ben daarom al sinds maandag niet meer online geweest. Ik krijg er de tijd niet voor: ik ben de hele dag door bezig met voeden! Met een beetje geluk krijg ik wat tijd om zelf wat te eten. Gelukkig houdt ze er het 's avonds mee op. Even energie sparen voro de nacht... De laatste dagen heeft ze al heel wat keren mn decoleté volgekotst...haha! Net iedere keer naast de plek waar het spuugdoekje ligt uiteraard! Man man man...,.
Ze ligt nu op de achtergrond ook weer flink te huilen in haar bedje. Net verschoond en een wat drinken gehad, maar helaas, das blijkbaar niet genoeg.

Zo, genoeg geklaagd! Mama gaat even stofzuigen want ook dat moet gebeuren.... (nog even en dan ben ik degene die gaat huilen geloof ik!!!)

hier een maart mama

ik neem aan dat je borstvoeding geeft uit je verhaal te horen??

zijn het geen regeldagen? weet niet hoe oud je kindje is maar rond de 10 tot 16de dag kunnen ze er last van hebben en rond de 3 a 4 weken... en kan echt een aantal dagen achter mekare zijn dat ze dit doen....

en dat spugen doet mijn dochtertje ook altijd NAAST het doekje haha heb al een aantal keer mn bh kunnen leegtrekken hahaha

succes met je kindje

de regeldagen volgens het boekje heb ik ook nog nooit gehad. Had de eerste regeldag op dag 7, dus nog in de kraamtijd.
Zou best kunnen ja! Met de regeldagen komen ze bij mij om het uur. Normaal om 2,5 a 3 uur. Bram is nu 11 dagen oud, en heeft een redelijk ritme.
Maare, kan me voorstellen dat je er gek van wordt zeg! Rustig aan. Misschien kun je een draagdoek doen?
Of wil ze gewoon bij je zijn, en heeft ze zuigbehoefte?
Bram wil ook echt niet in zijn wieg slapen, als hij 's avonds een poosje wakker is.

Wat vervelend en jammer dat jullie kleine meisje zo van slag is.
Ik hoop dat ze snel in het ritme komt en dat het huilen en spugen minder wordt.
Sterkte en succes hoor want het is niet allemaal rozegeur en maneschijn.

Wat vervelend en jammer dat jullie kleine meisje zo van slag is.
Ik hoop dat ze snel in het ritme komt en dat het huilen en spugen minder wordt.
Sterkte en succes hoor want het is niet allemaal rozegeur en maneschijn.

Blijf lekker klagen hoor! Mischien lucht het even op.... Daar zijn we tenslotte ook voor. We hoeven niet alleen maar de mooie dingen te horen. En herkenbaar is het allemaal hoor...helaas...
Sterkte ermee. Is het ook mogelijk dat je melk kolft en dan de kleine meid even een paar uurtjes naar oma/buurvrouw/nichtje ofzo te brengen? Een paar uurtjes zonder gehuil kan je gemoedstoestand wonderen doen!

Blijf lekker klagen hoor! Mischien lucht het even op.... Daar zijn we tenslotte ook voor. We hoeven niet alleen maar de mooie dingen te horen. En herkenbaar is het allemaal hoor...helaas...
Sterkte ermee. Is het ook mogelijk dat je melk kolft en dan de kleine meid even een paar uurtjes naar oma/buurvrouw/nichtje ofzo te brengen? Een paar uurtjes zonder gehuil kan je gemoedstoestand wonderen doen!

pak ipv zo'n spuugdoekje om te beginnen eens een hydrofiel luier en geef de kleine een grote zachte slabber om.
Dan is dat probleem al opgelost!

Nu nog de onrust, da's moeilijker.... wel heftig hoor. Ik herken het wel van onze tweede, die heeft dat lang gehad, ik gaf toen bv.

Nu ben ik over 3 wkn uitgerekend vd derde en ben bang voor dat soort dagen. Maar ik ga gewoon de fles geven als dat gedoe met de bv weer begint.
Dit keer wil ik er zelf niet aan onderdoor gaan en gaan we voor het gemak!
(weet niet of je bv geeft?)

Ik wil je heel veel sterkte wensen, want ik weet wt een impact dat gehuil en die onrust met zich meebrengen!

Terug
Bovenaan