Oh mijn god, wat heeft ons meissie een longen! Ze is al dagen erg aan het huilen. Net zo lang totdat we haar oppakken en ze even wat mag drinken. Na 3 slokken houdt ze het voor gezien en valt ze in slaap. Bij het in bed/box leggen duurt het niet lang voor het fiasco van voren af aan begint. En dat al sinds 3 dagen. Pffff.... ik ben daarom al sinds maandag niet meer online geweest. Ik krijg er de tijd niet voor: ik ben de hele dag door bezig met voeden! Met een beetje geluk krijg ik wat tijd om zelf wat te eten. Gelukkig houdt ze er het 's avonds mee op. Even energie sparen voro de nacht... De laatste dagen heeft ze al heel wat keren mn decoleté volgekotst...haha! Net iedere keer naast de plek waar het spuugdoekje ligt uiteraard! Man man man...,.
Ze ligt nu op de achtergrond ook weer flink te huilen in haar bedje. Net verschoond en een wat drinken gehad, maar helaas, das blijkbaar niet genoeg.
Zo, genoeg geklaagd! Mama gaat even stofzuigen want ook dat moet gebeuren.... (nog even en dan ben ik degene die gaat huilen geloof ik!!!)
Ze ligt nu op de achtergrond ook weer flink te huilen in haar bedje. Net verschoond en een wat drinken gehad, maar helaas, das blijkbaar niet genoeg.
Zo, genoeg geklaagd! Mama gaat even stofzuigen want ook dat moet gebeuren.... (nog even en dan ben ik degene die gaat huilen geloof ik!!!)