Hoi hoi,
ook hier een mama die zooooo moe is !
Wout heeft heel erg veel last van krampjes gehad, dat lijkt nu gelukkig wat beter te gaan... (lang leve de druppels!)
Maar inderdaad, het vele voeden, vooral 's nachts dat breekt me wel... Wout komt zo om de 3 a 4 uur (al moet je m soms wakker maken na de 4 uur) en 'nachts kwam hij heel mooi om een uur of 3 (na een laatste voeding om 9) en dan pas weer tussen 7 en 8. Alleen sinds een dag of 3 komt hij tussen 1 en 2 al en dan tussen 5 en 6 nog een keer. 2 Keer op een nacht dus... Ik kan daar niet zo heel erg goed tegen
Bovendien al voor de 2e keer beginnende borstontsteking nu.
Manlief weer aan het werk, die kan dus 'nachts ook niet echt helpen en dan nog een heerlijke actieveling (tis wel een schat, hij is eigenlijk zooo lief en ook voor Wout echt superlief) die het liefst 's middags niet meer slaapt en je geen tel uit je ooghoeken kunt verliezen... Hij heeft bovendien zo'n fase (is nu 15 maanden) dat hij meer wil dan hij kan en das behoorlijk frustrerend, grinnnn
Ook Wout lijkt een mannetje met pit te zijn, in hoeverre je dat na 3 weken al kunt zeggen... Is niet graag alleen in zijn bed en laat dat ook heel duidelijk horen. Gisteravond meenden we even dat hij weer krampjes had. Nee hoor, was pisnijdig omdat ie moest gaan slapen...
Gelukkig gaat Tijn vandaag naar het kinderdagverblijf en kan ik naast puin ruimen hier in huis ook wat bijslapen hoop ik!
Maar goed... Mama's die borstvoeding geven: hoe vaak komt jullie kindje? (en hoe zwaar is hij / zij) en hoe gaat het met de nachten? Nog iemand tips om de nachten weer een beetje rust te krijgen? (heb soms het idee dat ie dag en nacht zou willen omdraaien)
@ Tammy: heel erg veel sterkte gewenst als eerste. Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen maar als ik je verhaal zo hoor zou ik bang zijn voor een negatieve spriraal waarin je komt. Als ze iedere keer maar een heel klein beetje drinkt is het logisch dat ze na korte tijd weer komt voor een beetje. Heb alleen niet zo 1 2 3 een oplossing. Misschien toch weer de tijd die ertussen zit uit proberen te bouwen en ik dacht ook aan een draagdoek. Dat zou je man (of iemand anders) dan moeten doen want zo dicht bij mama zijn is natuurlijk ook weer honger opwekken...