Gek gevoel vlak voor bevalling

<p>Hoi medezwangeren,</p><p> </p><p>Ben eind deze week uitgerekend en merk dat ik nu toch wel ongeduldig begin te worden (ookal is het mijn tweede kindje) Vorige keer begon het heel plotseling maar ook heel duidelijk met precies 40 weken. Eerst mijn vliezen en meteen opvolgende weeen. Nu heb ik al twee weken flinke voorweeen en overspannen darmen. Hierdoor denk ik elke keer dat het gaat gebeuren, maar nee.</p><p>Maar sinds twee dagen: Mijn maagzuur is nu echt niet te houden en voel me erg vaag en in mezelf. Wil graag dingen doen maar kan niks anders dan zitten en zwijgen. En dat terwijl ik tot eergisteren nog mijn dagen vulde met babywipes alles grondig te boenen (extreme nesteldrang). Wie herkent dit? Benieuwd naar jullie ervaringen:) </p>
 
Hoi,
Ik snap wat je bedoeld met je gek voelen.
De avond voor bij mij de weeën begonnen werd ik ineens rond 12 uur smiddags mega duizelig. Heel mijn beeld ging voorbij alsof ik op zee zat. Kon niet eens meer lopen zo duizelig en daarbij ook nog eens de angst, brr.
Ziekenhuis want ze dachten aan vergiftiging. Gelukkig niet en maar weer naar huis want geen andere oorzaken. Snachts om 12 uur begonnen de eerste weeën...
 
ja je hoort wel vaker dat de bevalling start met een wat vaag/grieperig gevoel. Tot zover nog ggen bevalling helaas. Voel me wel nog steeds supermoe, wazig en warm..wie weet zet het een dezer dagen door.
 
Terug
Bovenaan