gek word ik er van (ff klagen)

A

Anoniem

Guest
soms heb je van die periodes dat alles maar tegen lijkt te zitten!
natuurlijk is dat niet zo maar op dit moment is het met de gezondheid van onze dochters en van mij echt helemaal niks!
eerst begon de middelste met oorontsteking, gevolg is dat ze geopereerd word omdat het een steeds vaker voorkomend geval is.
dan komt daar de griep overheen voor ons alle 5!
dan heb ik steeds enorme buikpijn, en opgezette buik.. blijkt het een prikkelbare darm. ik heb er enorm veel last van en niets werkt!!
dan krijgt Senna spruw waardoor ze niet meer wil drinken, dus een kuur gekregen!
de middelste krijgt ook een kuur voor dr oortjes en die slaat niet aan,
dan word de oudste weer ziek en verkouden, dus weer nachten ellende!
dan is de middelste zo ziek van dr oortjes dat we weer naar de kno moeten en dat ze vervroegd op de lijst komt te staan! donderdag is de operatie.
en sinds 3 dagen drinkt Senna weer slecht! zit haar mondje weer vol met spruw!!! dus weeer een kuur! ook een hele fijne hoor... het eerste wat je leest is kijk uit ivm verstikking!!! een soort gel heeft ze ditmaal en daar moet je erg voorzichtig mee zijn! bah.
en vandaag hadden we een afscheidsfeest van een hele goede vriend die weer naar afghanistan moet (militair) en is Noa weer ziek! gelukkig wil oma wel even oppassen dus kunnen we wel even heen.
Ook ik ben weer ziekjes aan het worden, en mijn astma speelt steeds meer op.  en Senna drinkt nog maar amper, dus we waren vroeg weer thuis!
al met al om gek van te worden! en zo hebben we tussendoor meer doktersbezoekjes gehad! de oudste viel voor de kast, bijna gat in dr hoofd en dr nekspieren verrekt!
allemaal van die dingen waar je helemaal zat van word!
nou ik hoop enorm dat in ieder geval de operatie door kan gaan donderdag!...

pff heerlijk om het ff van je af te klagen, ik weet ook wel dat het allemaal erger lijkt dan dat het is maar mijn gezondheid word alleen maar erger door die kleine uurtjes slaap per nacht....

ik ben klaar voor het voorjaar!!! hihi

liefs Jenny

nou, klaag maar lekker ff een end weg hoor. Daar is het forum (ook) voor!
Zou de spruw van Senna niet de reden kunnen zijn dat het met het fruithapje niet lekker loopt??? En het is helemaal vervelend om zieke kindertjes te hebben als je zelf niet lekker in je vel zit.....

Hier loopt t ook ff helemaal niet op rolletjes. Navara gaat steeds met haar handje naar dr rechteroortje. We denken aan tandjes, of wellicht een ontsteking. Maar als je voor haar oortje drukt (bovenaan haar kaak) geeft ze geen kik. Ook heeft ze geen koorts. Daar bovenop zit ze lekker verstopt deze week. Die poepbroeken zijn echt een drama, gillen en 's-nachts elk uur wakker. Maar dat zou ook het 4,5 maanden sprongetje kunnen zijn. Ze is nu 4 maanden precies. Zucht... En dan heb ik maar 1 kindje.....
Met dit soort dagen mis ik echt een auto'tje. Zo met een huilend kind op de fiets naar de oppas  (buikdrager)

Succes donderdag... Ennuh beterschap voor je hele fam..

xxx
Petra

Hey jenny,

Vervelend zeg al die dingen tegelijk. En inderdaad wat petra ook zegt ... als je jezelf niet lekker voelt kan je een stuk minder aan. Hopelijk voel je je dus snel weer beter, en je kids uiteraard ook. En voor nu lekker klagen! Daar zijn we toch ook een beetje voor :)

Liefs,
Anne

Hey Jenny,

Wat vervelend dat  de meiden  allemaal kwakkelen. En dan voel je jezelf ook nog niet lekker. Fijn dat Oma af en toe even bij springt. Spannend hoor donderdag. Hopelijk slaat Noa Lyn d'r kuur aan en kan ze donderdag geholpen worden.

Veel beterschap voor jou en je kids!

Liefs,
Nelly.

Pfffffffffffffff, nou ik snap dat je d'r effe klaar mee bent zeg.
Jullie krijgen het wel te verduren.
Hopelijk gaat de operatie van Senna iig goed en knappen jullie daarna allemaal op.
Hou je taai!

Hier waart ook een griepepidemie rond in huis. Papa ziek, mama ziek, Lois snipverkouden. Gelukkig heeft mijn zoon (nog) nergens last van.

Lois heeft trouwens ook spruw gehad. Ook zo'n gel gekregen. Ze stikte er zowat in!! Ook al gaven we het beetje bij beetje. Gelukkig was het wel snel over met de gel.

Nou meid, nogmaals, hou je taai. Tis vast weer een fase. Maar wel een vervelende.
Balen voor jullie,

Liefs, Brenda, Quinten en Lois

quote: Billie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 14:39:20'));

Pfffffffffffffff, nou ik snap dat je d'r effe klaar mee bent zeg.
Jullie krijgen het wel te verduren.
Hopelijk gaat de operatie van Senna iig goed en knappen jullie daarna allemaal op.
Hou je taai!

Hier waart ook een griepepidemie rond in huis. Papa ziek, mama ziek, Lois snipverkouden. Gelukkig heeft mijn zoon (nog) nergens last van.

Lois heeft trouwens ook spruw gehad. Ook zo'n gel gekregen. Ze stikte er zowat in!! Ook al gaven we het beetje bij beetje. Gelukkig was het wel snel over met de gel.

Nou meid, nogmaals, hou je taai. Tis vast weer een fase. Maar wel een vervelende.
Balen voor jullie,

Liefs, Brenda, Quinten en Lois

ff kleine correctie hoor, Senna word nog niet geopereerd maar Noa Lyn.. hihi

liefs

Hey jenny,

is de operatie door gegaan? En is het goed gegaan? En hoe is 't nu met je kids?

Groetjes,
Anne

quote: Anne mama van Tessa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2009 14:10:52'));

Hey jenny,

is de operatie door gegaan? En is het goed gegaan? En hoe is 't nu met je kids?

Groetjes,
Anne

hey Anne

lief dat je het vraagt.
donderdag is Noa Lyn geopereerd!
wat een ellende,
ze is nu 4 dagen verder en voelt zich echt nog ellendig.
drinken gaat gelukkig wel prima
het is me allemaal smerig tegengevallen, ze is zo ontzettend boos uit de narcose gekomen!
ze wilde zelfs haar infuusje uitbijten en probeerde iedereen in haar buurt pijn te doen.
ze was ook erg teleurgesteld in papa en vooral mama.
ik voelde me ook zo enorm schuldig! terwijl deze ingreep echt noodzaak voor haar was.
ik hoop dan ook echt dat het doorprikken van haar oren voldoende is geweest en dat ze niet tot die 20% behoort die alsnog buisjes moet..
dat zou namelijk echt een drama worden! niet alleen voor haar!
heb dr nachten niet van kunnen slapen...

en Senna heeft dr 2e kuur tegen spruw gehad, we zijn met de 2e eerder gestopt want ze werd er misselijk van en dronk nog niets.
het lijkt nu echt te zijn verdwenen! nu woensdag krijgt ze dr 2e prikjes en als ze net zoals de vorige keer reageerd dan hebben we weer een paar fijne dagen voor de boeg!!!

liefs Jenny

Terug
Bovenaan