gek word ik er van (ff klagen)

hey Jenny,

Wat ellendig he als je kids zich niet lekker voelen .... wat zou je het dan graag overnemen he? Voor zo'n kleintje is het natuurlijk ook moeilijk te bevatten dat al die enge dingen, voor een goed doel moeten zijn. Ik hoop uiteraard dat ze niet bij de 20% hoort die alsnog buisjes moeten hebben en dat het vanaf nu de goede kant op gaat...

Kan moeders misschien ook weer wat beter slapen

Liefs,
Anne

nou ff een update vanuit hier!

het is nu 1,5e week geleden dat Noa Lyn geopereerd is, nu had ze sinds 4 dagen weer enorme hoge koortsen, at niet dronk amper, was lusteloos!
2 keer naar de huisartsenpost geweest, en wat zeiden ze. ja zal wel een virusje zijn! niets aan de hand,
gisteren heb ik de knoop doorgehakt en weer gebeld.
we konden meteen komen! ze had de hele dag gehuild, riep steeds auw en de koorts bleef rond de 40 graden met medicatie!
dat arme kind zit al 4 weken onder de nurofen en zetpillen! is geopereerd en nu alweer deze hele ellende.
wat blijkt nu! (mijn gevoel klopte) ze heeft een ontsteking aan de wond van haar keelamandel!
het was overduidelijk zelfs!!!
nu heeft ze dus haar 3e antibiotica kuur in 4 weken tijd!! te gek voor woorden dus!!!
het lijkt nog niet echt op te knappen, ze ligt nu op de bank Bumba te kijken met papa.
het slapen is erg lastig omdat ze ook nog eens ontzettend benauwd is door een flinke verkoudheid!!!
ik hoop echt dat dit nu het laatste is voorlopig!

Ook Senna is enorm verkouden en benauwd. drinkt slecht en piept.
Oma heeft haar voor een nachtje meegenomen zodat wij ons even over Noa Lyn kunnen ontfermen en Senna ook de volledige aandacht krijgt.
ze slaapt gelukkig goed! dus dat scheelt een enorme hoop..

de oudste heeft net 2 avonden accuut last van oorpijn gehad, dus we hebben een heeerlijk weekend achter de rug NOT!

op naar het mooie weer!!!!!

liefs Jenny (klaag klaag)

Terug
Bovenaan