gek word je van die cb's!!!!

nu ik een tijdje op het forum meelees over alle voedingsadviezen, is iest me steeds duidelijker geworden: die cb's die zeggen allemaal maar wat!
ik luister niet meer hoor! ik word er echt niet goed van, ze zeggen maar wat, dat is me onderhand wel duidelijk anders zouden ze niet allemaal wat anders zeggen, toch? ik ben op zich wel blij dat ik er op deze manier ( alle verhalen over adviezen van cb's op het forum ) achter ben gekomen, anders had ik vast alles heel strikt opgevolgd, omdat zij het toch behoren te "weten". volgens mij kan je als je je gezond verstand gebruikt niet echt wat fout doen.

groetjes,
daphne

Ach, ze geven gewoon een richtlijn. Qua grote lijnen zit het natuurlijk niet erg extreem van elkaar af. Het verschilt een paar maanden en een paar cc per voeding, maar dat is het dan ook. Ik zou het gewoon als advies zien idd en dat globaal gebruiken.
Groetjes Veerle

ik heb het ook helemaal gehad met het cb.
een paar weken geleden kwam ik en vertelde dat mijn zoontje 1600 cc per dag drinkt en dat was prima mocht nog wel meer.
van de week had ik een ander en mocht ik absoluut niet meer als een liter per dag geven.
en het ergste was nog dat hij een beetje druk deed en toen begon ze over of er adhd in de familie zat.
het moet ook niet gekker worden....................

groeten
Rachel

Ben het helemaal met je eens. Ik heb inmiddels ook besloten er alleen maar heen te gaan voor de controles en de prikjes en verder op mijn moedergevoel en gezond verstand te vertrouwen.

Groetjes, Dionne

ADHD? Jeetje, tegenwoordig gooien ze zo snel met die termen. Als er maar een stickertje met een naam op zit dan is het goed. Wat een onzin. Dat is zowiezo pas te diagnostiseren als ze jaren ouder is. Dus die mevrouw weet niet helemaal waar ze het over heeft.
Groetjes Veerle

Hallo allemaal!

Ik word ook helemaal gek van  het CB. Ze zoeken net zo lang tot ze iets hebben om over te zeuren, ze zullen nooit eens zeggen dat je het goed doet, en dan ben je al zo onzeker... eerst was Sarah te weinig gegroeit, staan ze met 3 vrouwen erbij, en iedereen geeft een ander advies, moet ik 2 dagen later weer komen wegen, is ze teveel gegroeit.?!Na een maand is ze volgens hun weer teveel gegroeit(1 kilo in een maand) en moet ik haar minder aan de borst doen!
Nou ja, ik ga nu alleen nog maar voor de prikjes en voor de controle op de ontwikkeling en verder laat ik ze gewoon maar praten en volg mijn mamagevoel!

liefs van Liset, mama van Sarah 20-04-07

Lekker laten kletsen allemaal. Van borstvoeding kunnen kindjes niet te hard te groeien!

Ik heb tot nu toe erg goeie ervaringen met het CB, de verpleegkundige en artsen moedigen me juist aan mijn gevoel te volgen. Ze hebben me nog geen ongevraagde adviezen gegeven maar we kletsen gewoon over hoe alles gaat. Heel fijn.  

Hier word er ook alleen nog maar voor het wegen, meten en de prikjes naar het cb gegaan...... Het slaat nergens op, ik krijg ook steeds tegengestelde adviezen...

Nou voortaan moeten ze die goedbedoelde adviezen maar ergens steken waar de zon niet schijnt, zeg maar.......

Gewoon vertrouwen op je moederinstincten... Doe ik ook en het gaat hartstikke goed!

Liefs,
Esther
Mama van Jason 05-03-2007

Terug
Bovenaan