gek word je van die cb's!!!!

ik denk dat elke cb-arts/verpleegkundige haar eigen ideeen over opvoeding naar voren schuift.ze zijn nou eenmaal in de positie mensen iets te adviseren.ik vraag ze ook nooit wat,ik deel alleen mede.
groetjes kari

Ik had eerst ook een hele rare arts daar, die zei dat we over Nynke's hoofd moesten wrijven om de afplatting minder te maken! De fysiotherapeut lachte zich een ongeluk en kende mensen aan wie dezelfde arts had geadviseerd een 6 maanden oude baby vissticks te geven om dikker te worden. En tegen mij zei hij ook dat ik op moest passen dat ze niet te dik werd, zou slecht zijn voor haar motoriek!!! (ze zit netjes binnen de curve!!!!)
groetjes,
Daphne

Yes!! Ik 'mag' morgen weer, vind het altijd wel leuk om te weten hoe Joey weer gegroeid is, maar verder zal het me worst wezen. Gelukkig zijn ze op ons bureautje wel relaxt en adviseren ze ook vooral je eigen gevoel te volgen.

ik heb ze een keer per ongeluk het 'consternatie bureau' genoemd (zo spreken wij thuis over het cb) en ze waren echt NOT AMUSED!!!

Hi hi, nu vragen ze me elke keer (maakt niet uit wie er zit) of ik ze nog steeds een 'consternatie bureau'  vindt... (Ja dus).

ik moet zeggen dat ik ons cb best  goed vindt. ze dringen niets op geven wel advies en geven toch aan ook je eigen gevoel te volgen. Gelukkig maar want je hoort wel eensandere verhalen. MIjn wijkverpl en arts schijnen ook weer veel leuker te zijn dan de andere wijkverpl en arts die er bij ons cb zijn.

Terug
Bovenaan