Gek worden van gehuil

Hoihoi,

Wat hier de gouden tip bleek was 1 tabletje schussler celzout nr 9 natrium phosphoricum toevoegen aan ieder flesje. Ze spuugt af en toe n klein beetje na de fles maar geen sloten... én kan weer heerlijk liggen!
Voor meer info hierover zou je een homeopaat kunnen benaderen.. artsen en cb weten niets over dit soort middelen. Maar misschien moet jij er ook niets van hebben.. iig een goed bedoelde tip van mij ;-)

Sterkte!

Hoi,

Ik heb hier verder geen ervaring mee. Wel heeft mijn zoontje antibiotica gehad bij de geboorte en ben ik me gaan verdiepen in probiotica. Mijn nicht heeft stage gelopen bij het sophia kinderziekenhuis en dit geven ze daar standaard aan wat zwakkere babys. Het verbeterd de darmflora en Je moet het zien als een yakult voor volwassene. Ik stond ervan verbaast wat probiotoca met babys doet als ik de ervaringen lees en vind het gek dat ik er nog zo weinig over hoor. Onderzoekers hadden onderzocht dat babys met probiotica de helft minder huilen als de babys zonder. Het helpt tegen reflux en krampjes. Misschien voor jou ook het onderzoeken waard. Het is niet schadelijk en compleet natuurlijk.

Dus geen ervaring met een huilbaby maar misschien wel een tip:)

Wat heftig en wat naar dat jullie dit nu weer een tweede keer kijken mee te maken. Ik herken het: onze eerste was een huilbaby (zowel verborgen reflux als snel overprikkelt en overalert) en tegen alle verwachtingen in (want hoe groot is de kans...), onze tweede had ook verborgen reflux waardoor hij heel veel huilde.
De tweede keer haalde een compleet trauma van de eerste keer naar boven, waardoor het extra zwaar werd. Ik was bang er weer overspannen door te raken, dus we hebben heel snel hulp ingeschakeld. Direct het ZH traject in voor de reflux en toen het echt heel erg werd is onze baby opgenomen ter observatie. Daardoor kon hij goed bekeken worden en hadden wij even wat rust (in overleg sliepen we thuis). Vreselijk idee, heb er heel wat tranen om gelaten, maar terugkijkend hadden wij dit ook echt even nodig om op adem te komen. Het heeft ons heel erg geholpen. Met medicijnen en een beetje minder slaaptekort, hebben we hem na een aantal dagen weer mee naar huis mogen nemen en vanaf dat moment ging het steeds beter. 

Dit is trouwens absoluut geen betoog om je kind op te laten nemen in het ziekenhuis, maar ik hoop dat het misschien wel helpt om hulp in te schakelen. Op wat voor manier dan ook. Je moet voor jezelf zorgen om goed voor je kind te kunnen zorgen! Succes lieve mama.

Terug
Bovenaan