gek?

A

Anoniem

Guest
nou ik wil t ff van me af typen hihi!!

Woensdag hebbe wij groen licht gehad om weer te beginnen met zwanger worden. Dus wij woensdag gelijk geklust.

Ik doe sinds een maand ofzo temperaturen elke morgen (wilde de gyn een stap voor zijn!!). Ik had elke dag de zelfde temperatuur, en sinds vandaag is mijn temperatuur 0,3 hoger. Dus ik denk, ik heb mijn eisprong... ga ik een uur later naar de wc.. zit er op me wc papiertje een klein beetje bruinig slijm (sorry sorry sorry!!) Maarja,, normaal zou dit misschien een innesteling betekenen maar daar is het veeeeeeelste vroeg voor!

Een beetje gek..
zo ik ben weer ff mijn verhaal kwijt.

Idd en beetje raar ja. Zou ook zo gauw niet weten wat het kan zijn. Misschien weet iemand anders het? Toch veel klusplezier!!!

Liefs ciomama

Dat kan de eisprong zijn dat gebeurt weleens vlak na de eisprong

ik heb ook wel eens gelezen dat je door je eisprong ook een heel klein beetje bloed kan verliezen, dus kan heel goed van je eisprong zijn

thnx voor de reacties! Ik denk ook idd dat het me eisprong was.. we zullen zien over 2 weken!
Dat worden weer 2 heeele lange weken.

Naja en anders op naar ronde 9

owww.... spannend.... ik wacht met je mee, ik had vandaag denk ik mijn ei, net geklust dus echt spannend, ik baal er alleen altijd zo van als er zoveel uit loopt, heb je dat ook wel?? (beetje rare vraag misschien maar ja zit me wel een beetje dwars)

liefs kim

Terug
Bovenaan