gek?

hee kim,
ik heb dat ook wel hoor. Niet zo veel gelukkig.. en dr is maar 1 zaadje voor nodig dus t zal vast wel genoeg zijn!!

Of het is je eisprong of je hebt te heftog geklust, hihi...

Succes!

Bij mij loopt er ook altijd weer veel uit hoor. Vooral als ik meteen ga lopen. Heb dan ook altijd een doekje bij de hand. Als ik even blijf liggen gaat het iets minder snel en haal ik de wc net hihihi!
Maar ik had het gisteren ook. Ook hier nu ongeveer de eisprong en veel geklust. Gisteren ook en daarna verloor ik ook wat bloed. Wij hebben dus iets te wild geklust hihi!

Ik hoop voor je dat de wachtweken snel gaan!!!
Liefs ciomama

dan zitte we ongeveer gelijk ciomama!! Leuk, kenne we strax misschien samen zwangeren hihi.

Ook vandaag mijn temperatuur 0,3 hoger. Gister veel last gehad van krampjes in mn onderbuik. Ik denk dus echt dat ik mijn eisprong heb gehad.

Helaas hebben we maar 1 keer kunne klusse. Dat was op woensdag avond en vrijdag ochtend was mn temperatuur hoger dus als het goed is, waren we precies op tijd!!

K denk dat ik maar weer die 2 weken mijn huisje goed ga soppen, alles van zn plek etc. das dan weer een kleine voordeel van die wachtweke,, tis wel spik en span hier in huis hihihi

Allemaal heel veel succes!!

Dat zou erg leuk zijn!! Welke ronde zit je nu? Ik in 6. Ik hoop voor je dat die ene keer meteen raak was! Enne dat soppen gebeurt hier ook hoor. Moet toch ergens wat afleiding vinden haha.

Jij ook veel succes!
Liefs ciomama

hihi ja he. wij zitten in ronde 8 alweer.

Jaa probeer me week zo vol mogelijk te planne, dan heb ik weinig tijd om er over na te denken!

Terug
Bovenaan