gekantelde baarmoeder

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Zijn er nog meer meiden die een gekantelde baarmoeder hebben?
Ik heb een gekantelde baarmoeder maar mijn huisarts zegt dat ik hier normaal zwanger mee kan worden.
Misschien zijn er meiden die hier al meer ervaring mee hebben?

Ik maak me er niet zo heel druk over maar zit ook pas in ronde 3 misschien als het lang gaat duren dat ik er wel mijn twijfels over krijg?

Groetjes Swinnie

Hoi,hoi,
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik heb ook een gekantelde baarmoeder en ben zwanger geworden.
Ik hoop dat je je gerustgesteld voelt .
Groetjes Guusje

Hoi Guusje,

Dankjewel voor je reactie.
Ik was niet heel erg ongerust,maar had wel een beetje mijn twijfels.
Mijn huisarts zei al dat het geen probleem hoefde te zijn,maar ik wilde gewoon even een bevestiging van iemand die ook een gekantelde baarmoeder heeft,

Gelukkig dan maar!!
Een fijne zwangerschap gewenst,geniet er maar van!!

Groetjes,Swinnie

Hoi Swinnie,

Ik heb er geen ervaring mee (voor zover ik weet.......) Gelukkig hoor je van je huisarts dat dat geen probleem hoeft op te leveren.

Wij Zuidlimburgers moeten ons toch goed kunnen voorplanten..........

Groetjes
Talke

Hoi Swinnie,

Ik heb er geen ervaring mee (voor zover ik weet.......) Gelukkig hoor je van je huisarts dat dat geen probleem hoeft op te leveren.

Wij Zuidlimburgers moeten ons toch goed kunnen voorplanten..........

Groetjes
Talke

Hoi,
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder, het heeft 7 maanden geduurd voordat ik zwanger was (ben) mijn moeder heeft ook een gekantelde baarmoeder en bij haar duurde het iedere x een jaar voordat ze zwanger was (3 kids)
Succes !
Groetjes Rene morgen 28 weken

hallo
ik heb helaas geen ervaring met n gekantelde baarmoeder maar las wel dat jullie zuid limburgers waren tenminste swinnie en talke??
ik ben zelf ook een zuidlimburgse dus vind ik dat wel ff leuk
groetjes tamaar

Terug
Bovenaan