gekantelde baarmoeder

Hoi Tamaar,

Leuk,weer een Limburgse erbij!!
Heb je wel al vaker gezien hier....ben even alles kwijt,hoeveelste kindje en ronde?

Liefs,Swinnie

hoi swinnie,
ben er idd wel al n tijd maar zit pas in ronde 2 voor 1e kindje dus allemaal nog pril en gigantisch spannend hoeveelste ronde is t bij jouw en het hoeveelste kindje??
kan het ook niet van iedereen bijhouden helaas
liefs tamaar

Hoi Tamaar,

Ik ben halverwege een strip gestopt,zit eigenlijk in ronde 2,maar tel voor het gemak maar ronde 3...
We gaan ook voor het eerste kindje,spannend allemaal he?
Ik heb mijn nod rond 8 augustus,we gaan volgende week 10 dagen op vakantie,dus als ik terug kom kan ik hopelijk testen..
En jij,wanneer heb je je nod??

Liefs,Swinnie

ja, hallo hier ook een gekantelde baarmoeder. En ik was de eerste keer na 8 maanden zwanger en de 2e keer al na 4 maanden (dit werd helaas een miskraam) en we zijn nu weer bezig. Dus ben maar niet bang je kunt gewoon normaal zwanger raken.
succes
groetjes doortje

hoi swinnie mijn nod zal rond 12 augustus liggen ervan uitgaande dat ik weer n cyclus van 31 dagen heb dit keer pff zit zowiezo in dubio
heb giga veel zin om gte klussen en mijn mannetje ook hoor maar het is zo vreselijk warm dat het toch allemaal ook erg vermoeiend is gek dat je dan toch weer denkt van he een verloren kans strakjes en dan mag je weer n maandje wachten
had nooit gedacht dat ik er zo gigantisch mee bezig kon zijn
maar ach het blijft idd gewoon spannend en noem het maar weer n nieuwe fase in ons leven
jij ook veel klusplezier he nu met die hitte want jouw vruchtbare dagen zullen er ook wel zo aankomen
veel liefs tamaar

Hee Tamaar,

Leuk dat je ook uit zuidlimburg bent. Alleen jij en Swinnie hebben de NOD halverwege aug. Ik zo rond 29/30 aug.

We zullen het allemaal zien. Swinnie, ik had nog meer gekantelde mensen gelezen, dus het zal allemaal wel goed komen.

liefs talke

Hoi Tamaar,Talke en??(oh sorry,effe vergeten...)

Gelukkig dat jullie me allemaal zo gerust stellen!!Bedankt!!
Tamaar,ik heb dat zelfde gevoel:klussen we wel vaak genoeg?Doen we het wel op het juiste tijdstip enz...gewoon onzekerheid,en wij vrouwen zijn altijd al zo onzeker,tenminste ik wel!
Wij klussen ook vaker 2 dagen achter elkaar en dan b.v 3 dagen niet,maar ik wil er nog geen punt van maken,maar het is wat jij zegt,misschien moet je dan weer een maand wachten....
We vertrekken a.s zaterdag 10 dagen naar Griekenland,maar   volgens mij heb ik dan al mijn vruchtbaarste dagen achter de rug,maar als we terug komen wordt het weer spannend!
Voor jullie ook...ik zal voor ons allemaal duimen!!!
Ik heb al een paar dagen met vlagen pijn in mijn rug,en een ongi-gevoel,een beetje steekjes in mijn buik,maar ik maak me er maar niet te druk om...(of toch..?)

We houden contact..ik ben nog een paar dagen hier!!

Veel liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan