gekat en gezeik bha

A

Anoniem

Guest
Ik wil even zegen dat ik toch had gedacht dat het hier anders zou zijn, een beetje gezeligheid, iedereen die hier is wil graag zwanger raken en zijn ei kwijt.
maar als ik soms lees hoe mensen daar op reageren nou sorry maar dan pas ik. wijj zijn ook al een heletijd bezig om zwanger te raken maar het wil niet echt lukken. als je er dan iets over zegt, dan wordt er raar op gereageerd dat je tijd wel komt of dat je je niet druk moet maken kom op mensen je weet zelf hoe het is als het niet wil lukken.
ik kan gewoon niet begrijpen dat iedereen zo geiriteerd is, luister naar elkaar en help elkaar. wil je niet reageren dan doe je dat toch lekker niet, Ik heb al een heletijd hier niks meer geplaatst omdat je rare reacties krijgt. of helemaal geen reactie.
zeik allemaal niet zo en laten we er wat gezelligs van maken het is allemaal al moeilijk genoeg, we zijn toch allemaal volwasse mensen, nou gedraag je dan ook zo.
nou dat is eruit.

groetjes sherina

Hoi Sherina,
Ik kan het helemaal met je eens zijn, dit forum is om ervaringen te delen en niet om elkaar af te zeiken. Daarentegen is het ook om elkaar tips te geven en elkaar te helpen, en de waarheid horen (wat die dan ook moge zijn............) is niet altijd leuk, maar helpt je wel met beide voeten op de grond te blijven. Als je bang bent voor zulke reacties moet je, mijn inziens, je problemen niet op een publiek forum zetten. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Daarnaast denk ik idd dat we hier met volwassenen te maken hebben, maar al deze volwassen dames zitten vol met emoties en hormonen!!!!! Dus ook dat verklaard een hoop!
Dames laten we het hier gezellig houden, en als er iemand willen katten doe je dat maar tegen je vent!!! En nogmaals, open en eerlijk met elkaar een discussie voeren, daar is in mijn optiek niets mis mee!!!
Liefs Rimke

Idd, ik sluit mij hier bij aan.

Het leven is niet altijd even leuk en soms kan iets hard overkomen. Het is ook net "hoe" je iets leest.
Maar gemeen worden dingen vast niet bedoeld.

Je zou haast denken dat we hier met z'n allen enorm ongesteld moeten worden .
Nou maar hopen dat dat niet het geval is .

Dus kom op allemaal, kop omhoog en  .

Liefs Mamaloe

whahaha! Zou me een knal geven als iedereen tegelijk ongesteld moet worden....................
Fijne avond allemaal!!!
Liefs Rimke

Hoi Sherina,

Besef je dat je nu zelf geirriteerd en negatief reageerd? Je titel is ook niet echt positief.
Als je heel boos en negatief op andermans reacties reageerd (ook al is die nog zo vervelend) hou je zo'n sfeer in stand.
Dat zal vast je bedoeling niet zijn!

Ik vind het wel gezellig hier en lees wat meer over dingen heen die ik niet prettig vind.

succes en hopelijk nog veel plezier op het forum,

liefs Toetje

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 18:46:44'));

whahaha! Zou me een knal geven als iedereen tegelijk ongesteld moet worden....................
Fijne avond allemaal!!!
Liefs Rimke Of als iedereen tegelijk zwanger is . Ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor Sherina en ben het ook zeker met je eens. Het is belangrijk om elkaar in de waarde te laten. Maar ik ben het eerlijk gezegd ook wel een beetje meet aardbeientoetje eens. Nou ja, ik denk dat je even je frustratie kwijt moest.
Groetjes Tara

Haha ja dat zou niet best zijn he!

Smurrieeee

Zo en nu een heerlijk avondje voor de buis! Zag dat Kees en Co der op is, altijd lekker dom lachen om nix.

Fijne avond iedereen!

Terug
Bovenaan