gekat en gezeik bha

Kees en Co en een bak vol chocola!
Meiden, toe maak er een gezellig avondje van, is veel belangrijker dan al dat gezeik hier toch!!! Het leven is veel te leuk!
Geniet!!!
Liefs Rimke

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 20:42:47'));

Kees en Co en een bak vol chocola!

Bijna goed haha, heb van alle koekjes in de kast 2 meegenomen en ze waren heerlijk! Nu een beetje misselijk hihi.
En dan zo maar weer verder met de tv makelaar . Manlief de deur uit. Zálig

Whahaha! Mijn idee! Vind de dinsdag avond zo heerlijk op de t.v. Dom kijken en verder niets!
Zie je wel dat het hier best gezellig kan zijn!
Ik voel niets anders dan positiviteit!
Hoe bevalt het je op het andere forum trouwens mamaloe?

Kees & Co kijk ik eigenlijk nooit maar die chocolade!!!!!!!! Erg toch eigenlijk hé, ik kan dan ook geen maat houden hoor, alles moet meteen op!!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 20:51:03'));

Whahaha! Mijn idee! Vind de dinsdag avond zo heerlijk op de t.v. Dom kijken en verder niets!
Zie je wel dat het hier best gezellig kan zijn!
Ik voel niets anders dan positiviteit!
Hoe bevalt het je op het andere forum trouwens mamaloe?

Haha ja leuk he, hoor net dat 't weer begint maar zal nog ff snel dit berichtje afmaken ;-).
Andere forum is ook leuk! Alhoewel ik hier ook weer het 1 en ander zie opbloeien.
Onder de topic langer dan een jaar bezig kan ik mn ei wel kwijt.
Alhoewel ik op t moment niet echt iets heb om over te schrijven, klussen rustig door.

Goed en dan nu...naar de makelaar! Leuke oude west friese pandjes kijken! Leuk leuk leuk!

x Mamaloe

nou meissie, sterkte dan maar. Hoop dat het klussen een keer zijn vruchten afwerpt...........ik vind het wel gezellig hoor als je af en toe komt mee kletsen!
Geniet van je avond!!!

Wat ik bedoel te zegen is dat het hier op dit forum wat gezelliger moet worden en iedereen in zijn waarde te laten. moet je je ei kwijt doe dat dat daar is dit voor, Ik vind het gewoon ongezellig als ik soms lees wat mensen zegen, ja iedereen heeft zo zijn moeilijke momenten en daarom vind ik dat je dan die gene een beetje moet op beuren. er is genoeg elende in de wereld zullen we het hier gewoon gezellig houden en elkaar een beetje helpen in wat moeilijkere tijden.

Ik wil gewoon wat gezellig heid,

laten we elkaar iedereen in hun waarde houden.

groetjes sherina

Ach, weet je, soms knalt het hier even op het forum...het is maar net hoe je er mee omgaat. Je kunt je enorm laten kwetsen, of je het allemaal enorm aantrekken. Maar je kunt ook je schouders ophalen en gewoon dat toppic niet meer lezen....
En eerlijk is eerlijk: de meeste mensen die reageren kicken er ook wel een beetje op, het houdt het wel heel spannend zo'n forum vind ik. Je móet toch elke keer weer even kijken en reageren.
En, daarbij komt ook, het is soms heel moeilijk om iets goed te verwoorden zo via de pc, je ziet geen gezichten, hoort niet hóe iemand het zegt...

En, iedereen mag zijn mening geven hoor, ik vind het vaak wel interessant hoe mensen weer reageren op elkaar!
Maar, dit toppic wat jij dus nu geopend hebt, dit 'voedt' alleen maar weer, hier komen weer reacties op, je maakt het niet positiever. Ook jij mag je mening geven, maar je wilt het graag gezelliger, dan helpt dit niet echt volgens mij!

Terug
Bovenaan