Gekke krampen/pijn onderbuik.. wie weet wat het is?? XxX

Heej hallo,

even een vraagje.. (weet dat ik mezelf weer zit op te jutten maar heb dit nog niet eerder in de laatste maanden gevoeld)

ik heb geloof ik van het weekend mn ovulatie gehad.. nu heb ik al vanaf gister hele rare pijn in me onderbuik.. lijkt op ongesteldheidspijn.. herkend iemand dit? ook kan ik moeilijker naar de wc (ontlasting) het is niet van die pijn die je hebt als je heeeel nodig naar de wc moet maar weet niet herken het niet,..

zwangere of niet zwangere dames jullie wel?

Liefs MD

Hoi,

Ik had iedere maand een gevoel (iedere maand hetzelfde gevoel) in mn buik, krampjes en steekjes, dat ik dacht dat het raak was. Na een paar maanden had ik wel door dat dat dus geen teken was van een zwangerschap.
Afgelopen maand had ik ruim een week na mijn ovulatie een ander gevoel in mn buik, kan het niet helemaal uitleggen. Een beetje een zwaar gevoel, dat had ik nog niet eerder gehad. Ik had stiekum hoop, maar wilde niet te veel hopen.
Een dag voor de NOD en de dag van mijn NOD had ik erge menstruatiepijn. Ik was al helemaal verdrietig, weer niet gelukt!!!
Tot mijn verbasing werd ik niet ongesteld. Dus de volgende dag een zw test gedaan, en hij gaf zwanger aan!! Ik kon het niet geloven (nog steeds niet).
Ik wil je ook niet te veel hoop geven, maar bij mij klopte het dus wel dat ik nu een ander gevoel in mn buik had!

Hoe lang moet je nog wachten op je NOD?

hoi hoi

ik zit denk ik met hetzelfde. ik heb vorige week mijn ei op laten meten bij de gyn en zoals hij verwachte zou ik afgelopen vrij of za mijn ei sprong hebben. vanaf do heb ik ook een licht ongi gevoel. ei sprong denk ik maar dat heb ik tot vandaag nog steeds, ik hoop dat het een ei sprong en bevruchting is.  vanaf vandaag zal er een eventueel einnestelling plaats vinden dus ik voel me ook een beetje onzeker omdatik ook niet precies weet wat ik allemaal voel. ik zit nu in ronde 12 voor 1 kindje

succes liefs kim  

hoi!!!
ik had ook een 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik... en erg misselijk..
maar op mijn werk heest buikgriep dus ii dacht dat het dat was...
ook had ik echte ongikrampen... wist wel zeker dat ik ongi zou worden..
maar dat werd ik ook niet... gelukkig:)

dus misschien... ik hoop het echt voor je... is het bij jou ook raak!!!
Spannend!! m aar even afwachten

liefs femster

Heej lieve meiden, thanks voor jullie reacties:)..

Femster, Ris Gefeliciteerd.. hoe ver zijn jullie al?

jeetje kim 12 rondes.. hoop echt voor julli dat het deze maand lukt dan!!!

ik moet 16 feb pas ongesteld worden.. duurt nog zo lang haha..
vandaag 2 x steken gehad tijdens het werk,, echt van die ongie steken.. het zit eigenlijk vooral aan de linker kant.. wel raar vooral omdat het nog zo lang duurt voor ik ongie moet worden.

vanavond lekker uit eten met vriendinnen dus ga me even opknappen! en er niet te veel aan te denken,,

heb ook wel eens het idee dat ik mezelf zwanger denk ofzo.. haha kennen jullie dat gevoel?

Liefs MD

Hoi,

Ik herken het wel om jezelf zwanger te praten. Je gaat zo op je lichaam letten en je lichaam kan je soms behoorlijk in de zeik nemen, heb ik gemerkt.
Ik ben na 7 maanden zwanger geraakt en ben nu 5 weken zwanger, dus nog heel pril.

Ik ga voor je duimen.........

heee hallo!

Ik had het zelfde een dikke week voor mijn NOD. ik dacht dat ik buikgriep kreeg. onzettende buikpijn, last van de ontlasting. (heel zwaar gevoel) bijna niet te omschrijven. vaak als ik lang zit dan heb ik het nog wel.

Mijn NOD naderde en normaal gesproken heb ik vooraf best wel ongi krampen. maar dit keer niet, alleen de steken die ik niet kende. de woensdag van mijn NOD was voorbij, de donderdag helemaal nix, maar wilde mijn vent geen valse hoop geven en nu ben ik al weer 7weken en 2 dagen zwanger!

succes met het wachten tot de NOD! Ik wens je al het goede!

X

***********************************************************************************

heej meiden, thanks weer   voor de reacties,

ja jeetje het is echt zo vaag.. heb een heel zwaar gevoel en het is alsof ik ongesteld moet worden.. maar zo raar want ik moet de 16e pas ongesteld worden.. ik word er eerlijk gezegt heel onzeker van en ben zo bang dat ik mezelf hoop geef en dat het dan niets blijkt te zijn.......

hebben jullie ervaring met eerder testen??? haha ik heb nu al zin om een test te doen.. maar is eigenlijk zonde van het geld!!..

tot spreeks

Terug
Bovenaan