Gekke krampen/pijn onderbuik.. wie weet wat het is?? XxX

hoi hoi

ik zit ook nog steeds met hetzelfde. heb ook een licht zwaar gevoel al een week nu en ook lichte ongi krampjes. ook zijn mijn borsten weer erg gevoelig ( heb ik de laatste maanden een week voor nod) ik heb ook stiekem hoop nu maar ben zo bang voor de teleurstelling. mijn nod is woe 11 febr.
ik heb ook een paar keer te vroeg getest en ik was ook niet zwanger maar ik probeer toch te wachten tot ik een paar dagen overtijd ben want als de test negatief is dan ben je erg teleurgesteld en hoopt dan toch nog stiekem of je toch niet zwanger bent. het uitblijven van je menstuatie is het enige juiste teken.

x kim

Hoi Hoi,

Ik begrijp je gevoel heel goed. Ik zat er anderhalve week geleden hetzelfde bij. Alle kenmerken die er zijn van een zwangerschap die had ik.
Begon dus ook steeds meer te geloven dat het zo was.  Zelfs blauwe aders en bultjes op m'n borsten die ik normaal nooit heb.

Gister ben ik ongesteld geworden. Mijn lichaam heeft me dus goed voor de gek gehouden. Het kan dus echt alle kanten op.
Gelukkig was dit voor mij nog maar ronde 1 en na 10 jaar de pil te hebben geslikt is mijn cyclus nu wel goed op gang (25 dagen). Nu weet ik waar ik aan toe ben.
Wij gaan door naar de volgende ronde.

Natuurlijk hoop ik dat het voor jou wel raak is. Laat het even weten als je wat weet.
Veel succes de komende dagen.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan