"gekke" trek

Nou vroeg ik mij af of meerdere dames hier "gekke" trek hebben sinds ze zwanger zijn, of juist iets wat ze heel lekker vinden niet meer lekker vinden.

Ik ben de eerste weken bijvoorbeeld niet weg te houden van de frituur. Patat, kaassoufles, heerlijk. Het liefst eet ik iedere dag patat, maar ja, das niet zo gezond, dus we houden het op eens per week.

Maar daarentegen ben ik altijd gek van chocolade geweest, en nu heb ik daar helemaal geen trek in. Ik heb gewoon al bijna 3 maanden geen chocola op....

hoi,
gekke trek...nu al, en dan moeten we nog een maand of 8...
ik was vorige week in de efteling en had zo'n zin in oliebollen....helaas was de kraam gesloten..toen maar naar de friettent gereden voor frietje speciaal en kaassoufle, fanta erbij....wist toen nog helemaal niet dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn!
normaal houdt ik niet zo van friettent friet maar meer van de Mac.
maar dat blijft wel vrees ik...chocolade, cake en ga maar door....ik lust het altijd wel.
wil nu wel proberen gezond te eten, voor een goed doel he!
maar ook dat doe ik eigenlijk altijd (meestal) wel.
dus nog geen abnormale dingen hier!

hoi hoi,
Tijdens de eerste 2 zwangerschappen moest en zou ik milkshakes van MacDonalds hebben (aarbei en LARGE). En chocolade, veeeeeeeeeeeeeeel chocolade. Nu is de chocolade weer helemaal terug, al at en eet ik dat altijd wel, maar nu een paar stukjes meer!

Ik was nooit zo'n koffie drinker, Maar nu opeens wel.. Heel vervelend eigenlijk want zo goed is het niet. Maar ben nu thuis al aan de caffeine vrije koffie hihi

Hoi meiden,

tja, ik heb ook een gekke trek, heb alleen maar zin in hartige dingen, en vooral in kaas, en dan geen jonge kaas, maar echte oude kaas....tsjaaa

Verder geen driften, wil wel beetje op letten, bij m'n eerste zat er 18 kilo aan...en die laatste kilootjes duren zo lang eer die eraf zijn!
Maar ach....!

Lieve groet Rieke

Ehm, ik lust nu graag eieren met appelmoes. Dat is best vreemd, vind ik zelf. Verder valt het best mee, volgens mij. Tja, augurken en ik eet af en toe een klein potje spinazie met appelmoes leeg.

Terug
Bovenaan