"gekke" trek

Ik had bij de 1e heel veel zin in brood met smeerkaas... En bij de 2e bitterballen met veeeeeeeeeel mosterd, die tik heb ik daar blijvend aan overgehouden, haahhha. En nu speelt die mosterdtik weer heftiger op, met een knakworst, jummmmm! Hormonen he?!

haha meiden..

sorry maar eieren met appelmoes.. hihi.. kan dr nie eens aan denken:p

mijn tik was eerst heel veel cola (nou vond k da altijd al wel lekker.. ma toen nog veeeel meer) en toen opeens helemaal niets vets of zoets meer.. keb denk ik al 5 weken geen cola meer aangeraakt.. k was opeens helemaal gek van rauwkost en fruit enzo.. en nu?
euhm.. yoghurt.. met stukjes fruit.. en drinken.. cassis en chocolademelk:p en nog geen kilootjes dr bij (alleen ma dr af) dus voorlopig gaan we nog even door zo!

liefs

haha meiden..

sorry maar eieren met appelmoes.. hihi.. kan dr nie eens aan denken:p

mijn tik was eerst heel veel cola (nou vond k da altijd al wel lekker.. ma toen nog veeeel meer) en toen opeens helemaal niets vets of zoets meer.. keb denk ik al 5 weken geen cola meer aangeraakt.. k was opeens helemaal gek van rauwkost en fruit enzo.. en nu?
euhm.. yoghurt.. met stukjes fruit.. en drinken.. cassis en chocolademelk:p en nog geen kilootjes dr bij (alleen ma dr af) dus voorlopig gaan we nog even door zo!

liefs

Hier nog niets, maar ik ben ook nog maar net zwanger! Bij mijn vorige zwangerschap had ik het uberhaupt niet (ik ben toen ook maar 7kg aangekomen) dus ik ben benieuwd!

He Meiden
Ik was eerst echt een thee leut. Nu vind ik het vreselijk! Net als komkommers.
Feta eet ik niet meer. Enne knoflooksaus vind ik ook niet meer zo bijzonder en dat is bizar want ik was er juist dol op!
Frikandel speciaal vind ik nu heerlijk ;-)
Chocolademelk vind ik lekker.
Drinken staat me ook tegen....
Ik begin eindelijk normaal te eten. En de kilo's die ik was afgevallen komen nu langzaam weer terug.
Heel bizar dat smaken zo kunnen veranderen.

Ik heb gek genoeg ook niet meer zoveel trek in chocolade. Wel in gezouten chips, tapenade, zongedroogde tomaatjes, frietje mayo... Lekker zou allemaal maar helaas is mijn bloeddruk al te hoog. Vrijdag zelfs voor naar een internist.Koffie smaakt me wat minder goed opeens, maar thee des te beter! Altijd gedacht dat het fabeltjes waren dat je opeens trek in heel andere dingen zou krijgen.

Wat die hormonen al niet met je doen he... Ik heb wel de hele tijd trek in iets, maar weet dan niet zo goed wat ik moet pakken. Wel drink ik ineens alleen maar cassis, drink normaal niet eens prik.
Afgelopen maandag bij de vk op de weegschaal gaan staan (wel met kleren aan!!) en was al 3kilo meer dan normaal!! ohjee dacht ik toen...

Terug
Bovenaan