gekke vraag

A

Anoniem

Guest
Ik heb een beetje een vreemde vraag, dus doe ik hem maar anoniem en dan kunnen jullie ook anoniem reageren op zo'n intieme vraag.
Daar komt ie, wij zijn nu net gestopt met voorbehoedsmiddelen en nu vraag ik me af hoe vaak stellen het ongeveer doen, wij doen het nl bijna elke dag,zeker om de dag, ik zou dan denken dat ik wel vrij vlot zwanger kan raken van onze eerste werd ik in ronde 2 zwanger.
Wel wil ik daarbij aangeven dat we het niet zo vaak doen om de zwangerschap maar gewoon omdat we enorm van elkaar genieten!
Ik vraag het me af omdat ik hier regelmatig over klusdagen lees en vraag me dan af of je het dan vaker doet of omdat het "moet".
Dus hoe vaak doen stellen het eigenlijk, een rare vraag niet?

Hoi hoi,
Wij doen het wanneer we er zin in hebben en niet te moe zijn. Helaas komt dat laatste nog al eens voor.
Maar ook wij doen "het" niet alleen maar om zwanger te worden, behalve rond de eisprong. Rond de ei-sprong proberen we het wel iedere dag te doen.
We zullen vast onder het landelijk gemiddelde zitten, maar ik denk dat wij het ongeveer. 2x pw doen. Helaas heeft dat tot op heden nog geen zwangerschap opgeleverd.

Grtjs j

hallo anoniempje,
Ik heb ergens gelezen dat de zaadcellen ook moeten rijpen voordat ze vruchtbaar zijn.Het lijkt mij dan niet zo handig om het dan elke dag te doen,maar juist in je vruchtbare periode
groetjes

Hoi hoi,Het is geen rare vraag hoor!Wij doen het wel vaker als me eisprng eraan komt,de afgelopen maanden is het er helemaal niet gekomen.Alleen ik wil vaker als mijn vriend,en soms botst dat wel is.en we doen het dan vaak om de dag,omdat het beter voor de zaadcellen schijnt te zijn.

sucses

gr manuela

Om de dag schijnt beter te zijn, voor de zaadcellen.

Wij hebben veel moeite moeten doen om zwanger te raken (wel gelukt overigens) en omdat je dan zo gefixeerd raakt op de vruchtbare dagen ging de lol er wel een beetje vanaf moet ik zeggen.
Ook al ben je moe of zo, het "moet" want je wilt niet te laat zijn, want dan heb je al die medicijnen voor niets genomen.

Daarvoor zaten wij onder het landelijk gemiddelde, ik schat op 2x per maand gemiddeld. Maar persoonlijk vind ik kwaliteit belangrijker dan kwantiteit.

Ik sluit mij aan bij hierboven.
Mijn man en ik doen het om de dag.
Elke dag schijnt niet te helpen omdat de zaadcellen dan niet sterk genoeg zijn. Ik ben zelf nu in de vijfde klus maand.
Veel sucses en groetjes kaatje.

Ik sluit me hier ook bij aan.
Maar volgens mij is het zo dat er dan niet genoeg zaadjes zijn aangemaakt en er meer vocht vrijkomt. Dus om de dag vrijen met elkaar is inderdaad meer
kans hebben dan elke dag.
En de zaadjes sterven ook niet gelijk af als ze binnen in je zitten.

Wat betreft de hoeveel sex per week dat verschilt echt heel erg, gemiddeld toch wel drie keer. Maar soms ook een week niet, dan is het gewoon te druk en zijn we te moe om te sexen en gewoon lekker bij elkaar zitten is soms ook erg lekker hoor.

Wij doen het normaal gesproken als we zin hebben 2x per week. Ik heb vaker zin. Als de eisprong nadert om de dag - en ja, dan doet mijn vriend het dus wel eens puur omdat we een kleine willen. Het is niet anders.

Terug
Bovenaan