gekke vraag

is ook niks mee martine voor wat hoort wat en alleen de zon komt voor niets op!!

Bij ons is het ongeveer 3 keer in de week, dit als mijn ventje er is. Hij is namelijk regelmatig in het buitenland voor zijn werk. Soms proberen we nadien de verloren tijd in te halen, maar het moet plezant blijven. Ook nu we aan gezinsuitbreiding denken, proberen we het te doen als we beiden zin hebben. Vind trouwens dat een kindje met veel liefde en genot gemaakt mag worden. Toch moet ik toegeven dat hoe langer het duurt voor het lukt, hoe meer je op de juiste dagen probeert te vrijen. Zo is het voor toch.

Wij vrijen eigenlijk elke dag. Of dat minder goed is voor de kwaliteit van het sperma weet ik niet, we vrijen dan ook alleen omdat we er zin in hebben (ook wel omdat we een kindje willen natuurlijk). We doen dit al zo lang als we elkaar kennen, nu dus ruim 2 jaar. Ik las ergens dat elke dag seks niet per se het sperma slechter maakt, maar gewoon niet veel extra kans op een zwangerschap geeft, en daarom gewoon niet nodig is. Ik vraag me ook wel af of als je gewoon bent om vaak seks te hebben dan misschien het sperma ook sneller recupereerd? Geen idee eigenlijk... Bij onze eerste was het vrij snel raak, maar ik kan me voorstellen dat als het niet zo vlot lukt,je toch met alles rekening gaat houden.

Terug
Bovenaan