Gekke woorden

Julian begon met een maand of 11 met : OE-AA, OE-AA  (Hij zei toen al wel papa, mama, dag enz.). Ik heb een hele tijd niet geweten wat hij bedoelde, maar toen hij tussendoor ging brabbelen en afsloot met AAAA en daarbij zijn handjes is de lucht gooide wist ik dat hij Er is er een jarig, hoera, hoera, aan het zingen was !

Als we vragen: Wat zegt de koe? Dan zegt hij: BOEOE! Als we dan vragen wat zegt de poes, dan zegt hij weer BOE! haha, en zo gaat dat met alle dieren, zelfs tm papa (en mama ) aan toe...Wat zegt mama? BOE! (blij dat ik geen bv meer geef, hahaha!).

Verder mag hij graag brabbelen en dan plotseling gaan lachen, hihi, heel grappig om te horen. Geen idee waar hij het dan over heeft, maar ik lach lekker met hem mee!

Groetjes,
Ellen mv Julian

hihi..leuke verhalen hoor...
Ook hier word nog niet echt heel veel gebrabbeld (duidelijke woorden dan)
ze zegt wel

taktor (tractor)
mamma hielie (lili) papa (zegt ze fluisterend )

en als ze iets wil hebben dan is het ook da da da da en flink wijzen naar datgeen!
Of mmmmmmmm zo heel dringend uitspeken!!

dieren geluiden kan ze wel goed
tok tok tok taaaaaaaak (kip) en taaaaaak doet ze dan ook  echt gillen!!

boe,woef ,mauw en zo met de mond een visje na doen..oe oe ahah voor een aapje...
snuiven voor een konijntje en bij een leeuw doet ze met haar tong lelelelelel???
en de hele dag vraagt ze :

is det??? (is dat)

liefs lonneke

Wat een leuke topic en dat het bij iedereen weer anders is.
Ons Tess zegt al een paar maandjes papa en mama en ook haar eigen naam maar dan met heel veel ssss,dus Tessssss hahaha.

Ze zegt heel veel "die"en dan vragend.

Koek,paard,vis,ja,nee,bed zegt ze verstaanbaar.
Boeke is een boekje en pakke is pakken.
Ze gaat steeds meer nazeggen,gisteren had ik een ketting aan en dat vond ze wel mooi,dus zeg ik tegen haar: Tess houdt wel van bling bling,zegt ons Tess meteen ling ling.Ze zegt echt veel klanken na,mooi hoor die ontwikkeling.
Ze "kletst"de hele dag door,gezellig.

Liefs Kitty en Tess

Hier nog een hele grote kwek hoor!
Al maanden kletst Stef ons de oren van het hoofd.
Sommige dingen die heel makkelijk zijn, andere dingen die heel moeilijk zijn...

Zo hebben we al heel duidelijk:
Papa (bij mij, papa, en oma
opieeee= opa
poes
Pluis= poes
Autoeee= auto
Lies= Lief
Klaa=KLaar
Sokkies= sokjes
En nog wel meer...moeilijk om zo even te bedenken

We hebben ook een paar gekke:
Klaa Kees= Klaar is Kees
Lies=Lief (en mijn tante. toevallig)
Koekies=Koelkast......?????
Teeties=Teletubbies

Leuk allemaal he? Al die nieuwe ontdekkingen van onze pukkies....
Liefs Annet

Terug
Bovenaan