Geld besparen op kleding

Seriala

New member
Hallo daar!

Ik wil deze post graag met jullie allemaal maken, zodat ik zoveel mogelijk informatie kan delen waar we allemaal van kunnen profiteren.

Ik ben me de laatste tijd meer bewust geworden van de noodzaak om kleding van goede kwaliteit te kopen en ik zou graag jullie advies horen over hoe je kosten kunt besparen en/of tips kunt vinden over hoe je kleding langer mooi blijft. Ik heb onlangs de officiële baseballjacketwinkel gevonden om baseballjassen van zeer goede kwaliteit en goedkoop te kopen die ik ook met jullie deel :)

Ik kijk terug op een aantal aankopen die ik onlangs heb gedaan en ik wil graag benadrukken dat het kopen van hoge kwaliteit op de lange termijn altijd beter is!
Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen!
 
Laatst bewerkt:
Hema levert degelijk spul voor redelijke prijs.
Hoe het langer mooi blijft? Bij ons gaat de vlek verwijderaar hard, sinds we een kind hebben.
En verder merkten we dat hydrofiele doeken en theedoeken betere slabbetjes zijn dan de gemiddelde slabbetjes.
 
Op rommelmarkten zijn ook vaak goede kwaliteit 2e hands baby/kinderkleding te vinden. Wel een beetje kritisch kijken.
Op marktplaats heb ik ook weleens geluk gehad, maar daar is kwaliteit wat lastiger te vinden, omdat je het niet altijd vooraf goed ziet
 
Ik heb Vinted al vaak geprobeerd, maar ik had vaak problemen. Heb je zelf problemen gehad?

Daarom probeer ik betere alternatieven te vinden. Zijn er nog andere tweedehands sites? :)
 
Ik heb Vinted al vaak geprobeerd, maar ik had vaak problemen. Heb je zelf problemen gehad?

Daarom probeer ik betere alternatieven te vinden. Zijn er nog andere tweedehands sites? :)
Uhm. Mijn dochters leven van Vinted. Denk zo’n 80% Vinted danwel doorgeef kleding van familie/vrienden. Dus veel ervaring, maar nog nooit problemen nee? Zowel als koper als verkoper. Waar had je problemen mee dan?
 
Terug
Bovenaan